Palstalogiikalla: sä oot Alepa.on vaikea olla v1ttuilematta kokonainen päivä
mää kyllä komppaan alepaa
olen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusiKiitos sulle ap, kuka sit oletkaan
0/5.olen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusi
luin alepasta ostamani kirjan josta ymmärsin kuinka tärkeää huumori on ihmisen elämässä ja tajusin kuinka huono ihminen olen ollut
elämäni on ollut täynnä vihaa ja v1ttuilua kaikkia kohtaan, jopa tyttäriäni ja pieniä lapsenlapsia unohtamatta
kirjan jälkeen tänään koin sieluni eheytyneen
hyvää lauantai-iltaa rakkaat ihanat palstalaiset
Näin se on. Sairaalla ihmisellä on sairaat huvit.Ei se voi. V*ttuilu on hänen elämänsä suola, päivän kohokohta.
näinhän se tosiaan palstalogiikan mukaan menisPalstalogiikalla: sä oot Alepa.
Vietät kaiket päivät alter egosi parissa palstalla, tekeydyt iltaisin helsinkiläiseksi punavihreäksi eläkeläisleidiksi
Onko tässä paljastuminen lähellä.näinhän se tosiaan palstalogiikan mukaan menis
Suunnittelin Paavon graffitin. Jäin kiinni!Onko tässä paljastuminen lähellä.
LIspettikin on oikeasti Eu-lobbarimies, jonkä tehtävänä on edistää GMO-kasvisten viljelyä ja markkinointia. Echo puolestaan on tämän sivuston ylläpitäjä:
Palstapesu toimii Paavo Arhinmäen avustajana, kun Paavo yön pimeydessä harrastaa vasemmistotaidetta. ANNA-88 on yksi harvoista oikeista uusnatseista, ei kai kukaan oikeasti uskonutkaan hänen päivittäisiä provojaan.
Kiitos sulle ap, kuka sit oletkaan
Runosuoneni taisi vähän sykkiä…0/5.
Tällaista avointa ja vilpitöntä puhetta ei Alepalta koskaan kuule.
kiiti jonnelle kuvastaolen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusi
luin alepasta ostamani kirjan josta ymmärsin kuinka tärkeää huumori on ihmisen elämässä ja tajusin kuinka huono ihminen olen ollut
elämäni on ollut täynnä vihaa ja v1ttuilua kaikkia kohtaan, jopa tyttäriäni ja pieniä lapsenlapsia unohtamatta
kirjan jälkeen tänään koin sieluni eheytyneen
hyvää lauantai-iltaa rakkaat ihanat palstalaiset
Terkut Alepalle toivat outoja mielikuvia.
Alepa-täti, miksi sinulla on noin suuri suu, kysyi pikku-Johnny.
Ja niitä päivän kohokohtia hänellä on kyllä hyvinkin montaEi se voi. V*ttuilu on hänen elämänsä suola, päivän kohokohta.
musta kylki alepan eksälläPata kattilaa soimaa.
Kyllä, voin oitis nimetä muutaman mustan.Ihan kuin teillä muilla ei koskaan olisi. Vi*ttuilujen kohokohtia. Omalta näppäimistöltä.
Pata kattilaa soimaa.
Kiitos viestistäsi. 9.3.2024 aapeella on ollut kivulias päivä. Joku joku palstan mustistä kirjoittajista on silloin saanut postissa sakkolapun peltipoliisilta.Ihan kuin teillä muilla ei koskaan olisi. Vi*ttuilujen kohokohtia. Omalta näppäimistöltä.
Pata kattilaa soimaa.
Ei mene montaa minuuttia, kun Alepa liihottaa ketjuun, jossa kritisoidaan Marinia, vihervasemmistoa tmv. Mikä kertoo siitä, että omaa elämää ei ole.Ja niitä päivän kohokohtia hänellä on kyllä hyvinkin monta
Niissä ketjuissa myös sinäkin viihdyt, joten eipä sitä elämää ole näemmä sinullakaan. Tarviitko sädekehäsi kiillotukseen uusia liinoja vai vieläkö löytyy tarpeeksi omasta varastosta?Ei mene montaa minuuttia, kun Alepa liihottaa ketjuun, jossa kritisoidaan Marinia, vihervasemmistoa tmv. Mikä kertoo siitä, että omaa elämää ei ole.
En jaksa enää kommentoida has beenistä nimeltä Sanna Marin. Täysin irrelevantti henkilö.Niissä ketjuissa myös sinäkin viihdyt, joten eipä sitä elämää ole näemmä sinullakaan. Tarviitko sädekehäsi kiillotukseen uusia liinoja vai vieläkö löytyy tarpeeksi omasta varastosta?
Kotona kyttää näyttöä kuin tattiEi mene montaa minuuttia, kun Alepa liihottaa ketjuun, jossa kritisoidaan Marinia, vihervasemmistoa tmv. Mikä kertoo siitä, että omaa elämää ei ole.
Ei mene montaa minuuttia, kun Alepa liihottaa ketjuun, jossa kritisoidaan Marinia, vihervasemmistoa tmv. Mikä kertoo siitä, että omaa elämää ei ole.
Pitäskö sunkin hankkia elämä eikä kytätä kenenkään kirjoituksia?Ja näin on jatkunut pitkään
Ja niin läsähti kalikka taasPitäskö sunkin hankkia elämä eikä kytätä kenenkään kirjoituksia?