Voisinpa hyvin hypätä tuon työkaverini kanssa petiin...

  • Viestiketjun aloittaja äitikö pelkästään?
  • Ensimmäinen viesti
äitikö pelkästään?
Sähköä ja ystävyyttä on ollut välillämme oikeastaan aina, ja oman miehen kanssa suhde on aivan platonisella tasolla, ollut siitä asti kun tulin raskaaksi.
Seksiä on ollut viimeeksi ennen raskauden puoliväliä, ja poika täyttää kohta vuoden, repikää siitä... :/

Miksi en siis pitäisi hauskaa kun omalle miehelle olen pelkästään poikamme äiti.

...no tuskin mitään teen, mutta ajatuksella on kiva leikkiä, mitä voisi tapahtua tehdessämmekahdestaan iltatöitä...
 
Ajatusleikeissä ja haaveilussa ei ole mitään pahaa. Ei sun niitä tarvitse lopettaa.

Pettämisestä mä en tykkää, olen tosin siihen itsekin entisessä suhteessani syyllistynyt, nuorena ja typeränä.

Mutta jos et aio ottaa eroa, niin kannattaa puhua oman miehen kanssa siitä, että kaipaat seksiä, etkä todellakaan ole nykytilanteeseen tyytyväinen.

Jos tilanne olisi päinvastoin: mies puutteessa kun vaimo pihtaa, ja työkaverina hottis pimu, niin kukaan tuskin olisi todennut että antaa mennä vaan :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ajatusleikeissä ja haaveilussa ei ole mitään pahaa. Ei sun niitä tarvitse lopettaa.

Pettämisestä mä en tykkää, olen tosin siihen itsekin entisessä suhteessani syyllistynyt, nuorena ja typeränä.

Mutta jos et aio ottaa eroa, niin kannattaa puhua oman miehen kanssa siitä, että kaipaat seksiä, etkä todellakaan ole nykytilanteeseen tyytyväinen.

Jos tilanne olisi päinvastoin: mies puutteessa kun vaimo pihtaa, ja työkaverina hottis pimu, niin kukaan tuskin olisi todennut että antaa mennä vaan :whistle:
Totta.
Varsinkin kun on se pieni vauva ja äidillä mahdollisesti vielä hormonitkin sekaisin.
Voiko isällä olla hormonit sekaisin, ja siksi se pihtaa... ;)
 

Yhteistyössä