Voisin sanoa pari valittua sanaa naapurille *raivona*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ok asuja:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä noista muista asioista, mutta inhoan niitä ihmisiä, jotka keksii tekosyitä ajaa auto aivan oven eteen. Jos on terve ihminen, kantaa tavaransa.

ja kaikista typerintä tuo että käy nukkumassa 3 tuntia. Kai sitä voi 100 metriä pidemmäs kävellä, jos terveet jalat on? Ja sitten äidit valittavat jos "iso"lapsi ei jaksa kävellä 5 km, vaan istuu välillä rattaissa, ja omat äijät eivät jaksa kävellä 100 metriä autolle. Tutti suuhun vaan ja työnnät rattailla tuollaisen vauvan töihin, tuttpullo mukaan vaan. Hyi olkoon kun inhoan tuollaisia ihmisiä, jotka ajavat autolla oven eteen.l

Oma lapsi oli jäädä alle, kun yksi yksinhuoltaja toi ainokaista isoa lastaan isälleen, ja ajoi lujaa oven eteen.

Lukisette mitä kirjotetaan, jos kirjotetaan että siinä on paikka johon voi päivällä auton jättää niin eikö sitten voi!?

Se on varmaankin vieraspaikka....tai sitten nimenomaan pikaiseen huoltoajoon tarkoitettu.
Joka taloyhtiössä kun on takuulla sellaiset autopaikat asukkaille, jossa saa pitää pirssiään vaikka viikkokausia jos siltä tuntuu. Ja nuo aikarajoitteiset on kaikki vieraspaikkoja, ainakin tällä asuinalueella.

Täälä on vieraspaikat erikseen. Me nyt ollaan noiden koirien takia silmätikkuna, ku täälä ei koiria siedetä ollenkaan. Ku muutettiin, niin mulle kerrottiin, että pihalla on hiekkalaatikko, mutta pressu pitää muistaa laittaa takaisin, ettei koirat käy kakkaamassa sinne öisin :laugh:

Monilla muilla on auto tuossa edessä öisin ja tuolla pariskunnalla myöskin, mutta meidän hetken parkkeeraus näyttää häiritsevän, ku meillä on nuo koirat. Vuokranantaja kyllä sanoi, että sille valitettiin kaikesta, ku sillä oli kaksi koiraa kun asui tässä. Ne valitti roskapussien koosta, koirat kuulemma sotki rapun, vaikka se aina tassut siivos ennen sisääntuloa...

Ennen ku me muutettiin tähän, niin silmätikkuna oli alakerran intialainen perhe. Niiden ruoka kuulemma haisee niin iljettävältä, että rapun ovi ja tuuletus ovet pitää aina olla auki ku ne tekee ruokaa ja sitte valitettiin, ku sieltä kuuluu iltaisin paljon ääntä ja siitä jos sinne tuli vieraita. Samoin niiden autosta valitettiin :headwall:

Just. Mikäs kyttääjät sivu se olikaan jonne voi vinkata tuollaisesta toiminnasta niin tietää muut sitten vältellä ko. taloa tai taloyhtiötä.

Naurettavaa toimintaa.

Täälä oli talonmies löytäny koirankakan tuolta pyörätien varresta ja oli sitte vuokranantajalta menny kyselemään, että onko se sun koirankakka :D Ie tuola pyöräteillä varmaan muut koirat kävelekään ollenkaan, vaikka on kerrostaloja vieri vieressä :whistle: On siinä ihmisillä vähä tekemistä, jos pitää koiran kakkoja ruveta tutkimaan. Eikä tuo kuulemma ollu ainut kerta vaan on sanonu monille muillekin :laugh:

Tiedän miltä tuntuu asua kerrostalossa jossa ei koiria suvaita :| ja ihan omassa asunnossa ;) Koirien haukuntaakin kuului välillä yötä päivää asunnostani mutta eivät sitten tarkastaneet mistä asunnosta tuli. Olin koirien kanssa mökillä, hyvä kuulo oli vanhuksilla :laugh: 2 valitusta isännöitsijältä ja päivittäistä ruikutusta rappukäytävässä 6 vuotta niin sitten lähdin. Kyllä maalla on mukavaa :wave:

Pitää kai hakea pari tanskandoggia kaverilta lainaksi ja katotaan sitte kuinka tädin naama venähtää :D Niin ärsyttävää, jos nuo ei tykkää koirista, niin sitte keksitään kaikesta jotain valittamista. Isännöitsijä sanoi meille aika pian ku muutettiin, että teidän rapussa sitte asuu pikku-sieluisia ihmisiä, että kaikkea mitä ne sanoo ei kannata ottaa tosissaan.

Pitää kai hakea pari tanskandoggia kaverilta lainaksi ja katotaan sitte kuinka tädin naama venähtää :D Niin ärsyttävää, jos nuo ei tykkää koirista, niin sitte keksitään kaikesta jotain valittamista. Isännöitsijä sanoi meille aika pian ku muutettiin, että teidän rapussa sitte asuu pikku-sieluisia ihmisiä, että kaikkea mitä ne sanoo ei kannata ottaa tosissaan.

Mulla olis nöffi, tultaisko kylään?

Alkuperäinen kirjoittaja Uua:

Juu, kaikki mahdollisimman ison koiran omistavat tänne. Voin tarjota nukkumapaikan ja ruuat viikoksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Uua:

Juu, kaikki mahdollisimman ison koiran omistavat tänne. Voin tarjota nukkumapaikan ja ruuat viikoksi :D

Pistetään korvan taa :D

Ärsyttäviä tuollaiset kyttääjät, jos ei löydy syytä sanoa niin sitten keksitään. Siskolle aikoinaan valitettiin aina kissasta, kerran tuli naapuri valittamaan että eilen taas oli paskonut rappuun ja raapinut ovea ja ties mitä... sisko pääsi sanomaan että sepäs outoa, kun palattiin vasta kissan kanssa viikon reissulta sukuloimasta.

Kai tuo täti kuvitteli, että oon heti valmis viemään koirat piikille, ku sen mielestä kerrostalossa asuvat koirat pitää lopettaa :kieh: Vieläkin kiukku kihisee |O Uua, ilmottele, ku ootte tulossa. Laitan rapun oveen kyltin: Kaikki saapuvat koirat kolmanteen kerrokseen, kiitos!

Tästä lähistöltä on kuulemma moni joutunu muuttamaan tuon vainoamisen takia ja kaikki muuttaneet on omistanu koiran. Olis tämän tienny ennen muuttoa, mutta en tienny, että se näin paha olis :headwall:

Taas tuli täti rapussa vastaan ja alkoi murmuttaa, ku koirat taas haisee paskalta rapussa. No mä en jaksanu jäädä kuuntelemaan, sanoin vaan että sitte mä voin kuunnella sitä, ku se osaa kertoa asiansa kunnolla puhumalla, eikä vittuilemalla. Kai ny aikuiselta ihmiseltä voi odottaa kunnon puhetta eikä pään aukomista. Kyllä mulle saa tulla asioista huomauttamaan, jos ne vaan osaa asiallisesti sanoa |O

Piti tulla hetkeksi sisälle ku olin tamppaamassa mattoja, naapurin täti oli just tulossa kotiin. Mulla olis varmaan menny hermot täysin, olis tullu kaikki sammakot kerralla :ashamed: Kai se olis keksiny, että koiraihmiset ei saa tampata mattojaan tuuletusparvekkeelta vaan meidän pitää kiertää kaks taloa ja mennä tuonne tamppaustelineelle :kieh:

on teillä ihme naapureita, mä oisin vittuillut takaisin, nimittäin mulle ei tartte kauan vittuilla kun annatan tulla niin jo olis tätin ilme mennyt entistä happamammaksi, eihän tollasta kestä kukaan, paha kun meillä ei ole vielä koiraa, olis mekin tultu vierailulle

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
on teillä ihme naapureita, mä oisin vittuillut takaisin, nimittäin mulle ei tartte kauan vittuilla kun annatan tulla niin jo olis tätin ilme mennyt entistä happamammaksi, eihän tollasta kestä kukaan, paha kun meillä ei ole vielä koiraa, olis mekin tultu vierailulle

Mä en kyllä ainakaan kauheen kauan jaksa kuunnella, jos ne rupee joka asiasta pommittamaan. Siinä vaiheessa me kyllä täältä ennemmin lähetään, ku kuunnellaan paskaa joka päivä :/

Tuola ensimmäisessä kerroksessa asuu eläkeläis pariskunta jotka ei ikinä oo meitä tervehtiny. Äsken sitte lähin koirien kans pihalle ja se nainen seisoi rapun ulkopuolella. heti ilmotti kovaan ääneen, että ottakaa ny vielä kaks koiraa lisää. Rappu kuulemma haisee aivan paskalta ku tullaan koirien kans sisälle :o Ilmoitti, että kerrostalossa asuvat koirat vois lopettaa. Mä lähin siitä vaan kävelemään ja valitus jatkui. Eilen tultiin 22.30 lääkäristä, ku toisella pojalla oli silmätulehdus. No valitettiin siitä, ku ajettiin auto rapun eteen, ku meillä oli mun pyörä, joka piti viedä rappuun + kauppapussit, pojat ja 2 koiraa. Sitte se valitti, ku pojat oli sillon höpöttäny rapussa, että ei sais ääntäkään kuulua (yritäppä pitää 2 kolmevuotiasta aivan hiljaa). No seuraavaksi se valitti siitä, ku ukko on kaks kertaa jättäny auton rapun eteen 3h, ku on käyny kotona hetken nukkumassa ennen töitä. Siinä on semmonen paikka mihin auton saa jättää. Mulla niin kiehuu |O |O |O
Sitte ku tuossa rapun edessä tapaa moni auto olla viikonkin!!! Meille vaan pitää keksiä kaikesta sanomista. Täälä on kaikki jotain koira vihaajia, hermot menee tämmöseen paikkaan :kieh:

Muuten ota kantaa. Mutta rappujen eteen ei saa jättää parkiin. meinaa jos tulee hälytysajo yms.

Alkuperäinen kirjoittaja jaloin pääsee:
Tuola ensimmäisessä kerroksessa asuu eläkeläis pariskunta jotka ei ikinä oo meitä tervehtiny. Äsken sitte lähin koirien kans pihalle ja se nainen seisoi rapun ulkopuolella. heti ilmotti kovaan ääneen, että ottakaa ny vielä kaks koiraa lisää. Rappu kuulemma haisee aivan paskalta ku tullaan koirien kans sisälle :o Ilmoitti, että kerrostalossa asuvat koirat vois lopettaa. Mä lähin siitä vaan kävelemään ja valitus jatkui. Eilen tultiin 22.30 lääkäristä, ku toisella pojalla oli silmätulehdus. No valitettiin siitä, ku ajettiin auto rapun eteen, ku meillä oli mun pyörä, joka piti viedä rappuun + kauppapussit, pojat ja 2 koiraa. Sitte se valitti, ku pojat oli sillon höpöttäny rapussa, että ei sais ääntäkään kuulua (yritäppä pitää 2 kolmevuotiasta aivan hiljaa). No seuraavaksi se valitti siitä, ku ukko on kaks kertaa jättäny auton rapun eteen 3h, ku on käyny kotona hetken nukkumassa ennen töitä. Siinä on semmonen paikka mihin auton saa jättää. Mulla niin kiehuu |O |O |O
Sitte ku tuossa rapun edessä tapaa moni auto olla viikonkin!!! Meille vaan pitää keksiä kaikesta sanomista. Täälä on kaikki jotain koira vihaajia, hermot menee tämmöseen paikkaan :kieh:

Muuten ota kantaa. Mutta rappujen eteen ei saa jättää parkiin. meinaa jos tulee hälytysajo yms.

Siitä mahtuu kuitenkin tosi hyvin, vaikka siinä auto olisikin, kun siihen on tehty semmonen syvennys johon voi auton jättää.

Me asuttiin aikoinaan ainoina vuokralaisina kerrostalossa. Huomauttelut alkoivat heti muuton jälkeen. Meillä oli kaksi koiraa ja pieni lapsi. Ensimmäiset huomauttelut alkoivat tulla talkkarin muijalta. Se alkas marmattamaan että tahallaan kuljen silloin kun hän siivoaa rappukäytävää. Joo mähän varmaan kyttäsin koska kantsii lähteä kauppaan, ja saisin samalla ärsyttää sitä muijaa.

Kerran sitten kilahdin sille. Olin viimeisilläni raskaana ja olin saanut pojan nukutettua vaunuihin. Niin eiköhän tää ala kiljuu että vaunut pitää jättää varastoon. Ja mä sanoin et olis hiljaa kun poika nukkuu, ja mulla on tapana lykätä vaunut parvekkeelle. No tää alkas mesoomaan että mulla on koko päivä aikaa nukuttaa lasta, mutta hän siivoaa vain sen kerran.

No mä haistattelin sille muutaman kerran, ja sitten se lakkas siivoamasta meidän oven takaa. Sitten se alkas keräämään adressia että me ollaan tuhottu talon irtaimistoa. Siis kun kuljetetaan vaunuja ja koiria rappukäytäväss. Me kyllä muutettiin sieltä pois, mutta ihan haastemies toi se adressin meille.

sä oot joko hiljaa. tai sitten kiltisti kuuntelet ja pyytelet anteeksi. mutta neuvoisin sanomaan tollasille ämmille ihan suorat sanat. vuokralaisuus yhdistettynä koiralla ja lapsilla saa ihme reaktioita aikaseen.

Juu se on harmillista kun nuo ihmiset muuttavat kerrostaloon, jotka eivät naapureita siedä. Ennen asuin itse kerrostalossa ja meillä oli loistavat naapurit! Lähinnä kävi sääliksi naapurirapussa asustava koira, joka ulisi ja itki päivät pitkät - ilmeisesti oli yksin tosi pitkiä aikoja. Siis päivisin usein kuului kun opiskelijana jonkin verran tein hommia myös kotona päivisin, mutta varsin usein myös iltaisin kuului ulinaa. Harmillista, että ottaa koiran, muttei ole aikaa olla sen kanssa. Käydään vain ulkoiluttamassa - raukka!

Alkuperäinen kirjoittaja seinähullua:
Me asuttiin aikoinaan ainoina vuokralaisina kerrostalossa. Huomauttelut alkoivat heti muuton jälkeen. Meillä oli kaksi koiraa ja pieni lapsi. Ensimmäiset huomauttelut alkoivat tulla talkkarin muijalta. Se alkas marmattamaan että tahallaan kuljen silloin kun hän siivoaa rappukäytävää. Joo mähän varmaan kyttäsin koska kantsii lähteä kauppaan, ja saisin samalla ärsyttää sitä muijaa.

Kerran sitten kilahdin sille. Olin viimeisilläni raskaana ja olin saanut pojan nukutettua vaunuihin. Niin eiköhän tää ala kiljuu että vaunut pitää jättää varastoon. Ja mä sanoin et olis hiljaa kun poika nukkuu, ja mulla on tapana lykätä vaunut parvekkeelle. No tää alkas mesoomaan että mulla on koko päivä aikaa nukuttaa lasta, mutta hän siivoaa vain sen kerran.

No mä haistattelin sille muutaman kerran, ja sitten se lakkas siivoamasta meidän oven takaa. Sitten se alkas keräämään adressia että me ollaan tuhottu talon irtaimistoa. Siis kun kuljetetaan vaunuja ja koiria rappukäytäväss. Me kyllä muutettiin sieltä pois, mutta ihan haastemies toi se adressin meille.

:o Toivottavasti ei meillä ihan noin pahaksi mee.
En olis lähellekään näin vihanen, jos se olis tullu sanomaan vähäkin asiallisemmin, mutta ku heti alotti vittuilun. Ensimmäinen mitä sanoi: Ottakaa ny vielä kaks koiraa lisää... ja vielä niin pirullisesti ku olla ja voi |O

Alkuperäinen kirjoittaja Janis:
Juu se on harmillista kun nuo ihmiset muuttavat kerrostaloon, jotka eivät naapureita siedä. Ennen asuin itse kerrostalossa ja meillä oli loistavat naapurit! Lähinnä kävi sääliksi naapurirapussa asustava koira, joka ulisi ja itki päivät pitkät - ilmeisesti oli yksin tosi pitkiä aikoja. Siis päivisin usein kuului kun opiskelijana jonkin verran tein hommia myös kotona päivisin, mutta varsin usein myös iltaisin kuului ulinaa. Harmillista, että ottaa koiran, muttei ole aikaa olla sen kanssa. Käydään vain ulkoiluttamassa - raukka!

Meillä koirat on kyllä hiljaa, eikä ne kauheen pitkiä aikoja joudu olemaankaan yksin max 6h. Muutaman kerran ne voi haukahtaa, jos joku oikeen kovalla kolinalla tulee rapussa, mutta painuvat sitte takas nukkumaan. Kyllä tuommoset naapurit niin lujaa stressaa. Onneksi tääläkin suurin osa naapureista on tosi mukavia.

Nini asen vielä lisään, että alakerran eläkeläisrouva oli leiponut piirakan, jonka kävi tuomassa ja onnittelemassa lapsen synnyttyä. Kyselin siinä, että onko vauvan itku häirinnyt heitä öisin - meillä koliikkivauva - johon naapuri vain totesi, että ei häiritse ja sehän kuuluu vain elämään, että vauvat itkee, minkäs sille mahtaa. AIna hän oli pihalla ihastelemassa vauvaa ja kyselemässä kuulumisia. Onneksi on näitä ihania ja herttaisia mummeleita myös!