Tuola ensimmäisessä kerroksessa asuu eläkeläis pariskunta jotka ei ikinä oo meitä tervehtiny. Äsken sitte lähin koirien kans pihalle ja se nainen seisoi rapun ulkopuolella. heti ilmotti kovaan ääneen, että ottakaa ny vielä kaks koiraa lisää. Rappu kuulemma haisee aivan paskalta ku tullaan koirien kans sisälle
Ilmoitti, että kerrostalossa asuvat koirat vois lopettaa. Mä lähin siitä vaan kävelemään ja valitus jatkui. Eilen tultiin 22.30 lääkäristä, ku toisella pojalla oli silmätulehdus. No valitettiin siitä, ku ajettiin auto rapun eteen, ku meillä oli mun pyörä, joka piti viedä rappuun + kauppapussit, pojat ja 2 koiraa. Sitte se valitti, ku pojat oli sillon höpöttäny rapussa, että ei sais ääntäkään kuulua (yritäppä pitää 2 kolmevuotiasta aivan hiljaa). No seuraavaksi se valitti siitä, ku ukko on kaks kertaa jättäny auton rapun eteen 3h, ku on käyny kotona hetken nukkumassa ennen töitä. Siinä on semmonen paikka mihin auton saa jättää. Mulla niin kiehuu |O |O |O
Sitte ku tuossa rapun edessä tapaa moni auto olla viikonkin!!! Meille vaan pitää keksiä kaikesta sanomista. Täälä on kaikki jotain koira vihaajia, hermot menee tämmöseen paikkaan :kieh:
Sitte ku tuossa rapun edessä tapaa moni auto olla viikonkin!!! Meille vaan pitää keksiä kaikesta sanomista. Täälä on kaikki jotain koira vihaajia, hermot menee tämmöseen paikkaan :kieh: