voisin nostaa pari korttia jos joku haluaa

  • Viestiketjun aloittaja emperor
  • Ensimmäinen viesti
emperor
Mulle myös? Isojen asioiden äärellä elämässä...
varallisuus, menestys ja kunnia. onnellinen perhe-elämä ja erinomaiset suhteet eri sukupolvien välillä. perintö ja suvun omaisuus. voi myös tarkoittaa osoitusta avioliitosta tai sukuperinteen jatkamisesta. patavanhoillinen perinteikkyys, joka tukahduttaa tuoreen ajattelun. perintöä koskevat ongelmat ja rahasta aiheutuvat sukuriidat.
 
roelli
varallisuus, menestys ja kunnia. onnellinen perhe-elämä ja erinomaiset suhteet eri sukupolvien välillä. perintö ja suvun omaisuus. voi myös tarkoittaa osoitusta avioliitosta tai sukuperinteen jatkamisesta. patavanhoillinen perinteikkyys, joka tukahduttaa tuoreen ajattelun. perintöä koskevat ongelmat ja rahasta aiheutuvat sukuriidat.
Ei. Ei. Mikään ei osunut. Noista toteutuu korkeintaan riitaisa perinnön jakaminen, eikä sekään ole vielä ajankohtainen.
 
vierailija
miten reffit menivät?

menestyksekästä ja kukoistavaa kumppanuutta. yhteisymmärrys edistää projekteja ja johtaa menestykseen. on aihetta ajatella mahdollisuuksia tähänastista valoisammin. erilaisten luonteiden yhteentörmäys tai kitka vakiintuneessa kumppanuudessa. menestys, joka ei tuota mielihyvää.
No siis se oli ehkä n 20min ensitapaaminen. Tyyppi vaikutti aika ylimieliseltä, mutta johtuiko se siitä, että eksyin ja olin myöhässä :D. En siis voi sanoa, että rakkautta ensisilmäyksellä, mutta kyl annantoisen mahdollisuuden :)
 
vierailija
emperor, pystytkö tehdä vähän laajemman tulkinnan? Minulla olisi sellainen hetki elämässä, että en oikein tiiä mitä tekisin. Onko sinulle mahdollista laittaa spostia?
 
skeptikko
voima. alkaa uusi liike, jota ei voi pysäyttää. asiat muuttuvat parempaan suuntaan. menestys on taattu, koska tämä läpäisee kaikki esteet. edessä on taisteluita, mutta rohkeuden ja älyn avulla voitat ennen pitkää kaikki esteet. vääryys, vallan väärinkäyttö, väärinkäsitykset ja pahasuopaisuus. ahdistuneisuus ja stressi.

noh, sketikko.. osuiko oikeaan??
Saattaahan nuo sopia tämänhetkiseen tilanteeseeni, mutta tuo menestys ei kuulosta ainakaan ihan lähitulevaisuudessa uskottavalta kohdallani. Mielenkiinto kuitenkin heräsi.
 

Yhteistyössä