Mitä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja -:miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Miksei tekisi,teenhän mäkin ainakin kolme lasta =)Alkuperäinen kirjoittaja -:miks teet neljä lasta?Alkuperäinen kirjoittaja hekla::wave: mä oon hekla 23v, 3 lapsen äiti (maaliskuussa neljän) Tampereelta
:snotty: Harmi. Itsekin olen savosta, 4 lapsen äiti ja vieläpä 24v. Ja vanhimman tyttäreni nimi Janni.Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:No eiii, mun nicissä on mun mielestä kamalimmat ja mauttomimmat nimet mitä ikinä on keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Onko sun nimi oileesti Janni??Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Oi täällähän olikin paljon vastauksia mulle :heart: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja -:miks teet neljä lasta?Alkuperäinen kirjoittaja hekla::wave: mä oon hekla 23v, 3 lapsen äiti (maaliskuussa neljän) Tampereelta
Voi kuule, ei mua haittaa sun tyttären mauton nimi, jos sua ei haittaa että mä olen läski, ruma ja mulla on kananpersetukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna::snotty: Harmi. Itsekin olen savosta, 4 lapsen äiti ja vieläpä 24v. Ja vanhimman tyttäreni nimi Janni.Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:No eiii, mun nicissä on mun mielestä kamalimmat ja mauttomimmat nimet mitä ikinä on keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Onko sun nimi oileesti Janni??Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Väittävät, että lihavat ovat leppoisia, mutta aina en menis vannomaan..Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Voi kuule, ei mua haittaa sun tyttären mauton nimi, jos sua ei haittaa että mä olen läski, ruma ja mulla on kananpersetukka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna::snotty: Harmi. Itsekin olen savosta, 4 lapsen äiti ja vieläpä 24v. Ja vanhimman tyttäreni nimi Janni.Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:No eiii, mun nicissä on mun mielestä kamalimmat ja mauttomimmat nimet mitä ikinä on keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Onko sun nimi oileesti Janni??Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
No varmaan niiiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei ne kyl aina lepposia ookaan...tiiän monia lihavia eukkoja jotka osaa olla tosi veemäisiä...varmaan huonon itsetunnon takii?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei ne kyl aina lepposia ookaan...tiiän monia lihavia eukkoja jotka osaa olla tosi veemäisiä...varmaan huonon itsetunnon takii?