heti ollaan hylkäämässä vanhat ...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ap,sustahan tulee sitten mun paras kaveri :saint:
heti ollaan hylkäämässä vanhat ...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ap,sustahan tulee sitten mun paras kaveri :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Sehän nääs sano että Jessica on yksi mauttomimmista nimistä mitä voi löytyäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:heti ollaan hylkäämässä vanhat ...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ap,sustahan tulee sitten mun paras kaveri :saint:
No emmää nyt mikkään vanha oo herranjumala muoks. luulit tietty sen takia kun olen niin fiksu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Mä luulin sua vanhemmaksi :ashamed:
Tää ei ollut pahalla
Missäs Chigago sijaitsee? Chicagon kyl tiedän mut toi toinen on outo.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
no perkule, arvaa väänsinkö ton chicagon kanssa ees taas. en muistanu miten kirjotetaan, sit päädyin tohon ja tietty se oli väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs Chigago sijaitsee? Chicagon kyl tiedän mut toi toinen on outo.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Mä luulin, et semmonen paikka vois jossain ollakki.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no perkule, arvaa väänsinkö ton chicagon kanssa ees taas. en muistanu miten kirjotetaan, sit päädyin tohon ja tietty se oli väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs Chigago sijaitsee? Chicagon kyl tiedän mut toi toinen on outo.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luulin, et semmonen paikka vois jossain ollakki.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no perkule, arvaa väänsinkö ton chicagon kanssa ees taas. en muistanu miten kirjotetaan, sit päädyin tohon ja tietty se oli väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs Chigago sijaitsee? Chicagon kyl tiedän mut toi toinen on outo.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Asutko oikeesti Chicagossa, vai jossain kuppasessa Lahdessa?Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
voit arvata :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Asutko oikeesti Chicagossa, vai jossain kuppasessa Lahdessa?Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:No emmää nyt mikkään vanha oo herranjumala muoks. luulit tietty sen takia kun olen niin fiksu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Moi :wave: mä olen AavikonNorsu, sano Aavis vaan. Olen 23vuotias kotiäiti (enää parikk tosin) Chigagosta
Mä luulin sua vanhemmaksi :ashamed:
Tää ei ollut pahalla
Onko sun lapsesi linnassa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Heps kukkuu vaan! Olen itsekin aika uusi palstalla. BridgetJones , kahden venkulan yh-äiti Helsingistä! :wave:
Täh? Ei kyllä nää ihan kotona on! Tyttö 2v. ja poika 9kk... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Onko sun lapsesi linnassa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Heps kukkuu vaan! Olen itsekin aika uusi palstalla. BridgetJones , kahden venkulan yh-äiti Helsingistä! :wave:
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Täh? Ei kyllä nää ihan kotona on! Tyttö 2v. ja poika 9kk... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Onko sun lapsesi linnassa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Heps kukkuu vaan! Olen itsekin aika uusi palstalla. BridgetJones , kahden venkulan yh-äiti Helsingistä! :wave:
Jep,mut Bridget se oli vaan tsoukkiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Täh? Ei kyllä nää ihan kotona on! Tyttö 2v. ja poika 9kk... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Onko sun lapsesi linnassa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Heps kukkuu vaan! Olen itsekin aika uusi palstalla. BridgetJones , kahden venkulan yh-äiti Helsingistä! :wave:
venkula = linnan asukki
miks teet neljä lasta?Alkuperäinen kirjoittaja hekla::wave: mä oon hekla 23v, 3 lapsen äiti (maaliskuussa neljän) Tampereelta
Miksei tekisi,teenhän mäkin ainakin kolme lasta =)Alkuperäinen kirjoittaja -:miks teet neljä lasta?Alkuperäinen kirjoittaja hekla::wave: mä oon hekla 23v, 3 lapsen äiti (maaliskuussa neljän) Tampereelta
miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Miksei tekisi,teenhän mäkin ainakin kolme lasta =)Alkuperäinen kirjoittaja -:miks teet neljä lasta?Alkuperäinen kirjoittaja hekla::wave: mä oon hekla 23v, 3 lapsen äiti (maaliskuussa neljän) Tampereelta