Voisikohan tuo idiootti nyt hakea kakaransa pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hb:
Alkuperäinen kirjoittaja ihannainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:
Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?

Tuskin, koska lapsi ei tunnu olevan kovin vaarassa ap:n luona. Ja voishan ap soittaa lapsen isälle (siis jos on kuvioissa).
Luulis sossuila olevan "oikeitakin" töitä :)

Tais tuo Best Regards tarkoittaa, että jos ap itse soittaa sinne. Jos ap ei halua enää pitää lasta mut ei äitikään hae.

Joo, sitä tarkoitin.

Tiedän tunteen, kun odottaa kuin tulisilla hiilillä, että se ylimääräinen riekkuja haettaisiin. Omat menee aina, mutta vieraat sotkevat, ja hakevat huomiota ja riehuvat ja haluavat koko ajan jotain. ja penkovat.

Tällanen aloitus oli joskus aikaisemminkin. Siinä tais olla ihan jo ilta ennen kuin lasta saavuttiin hakemaan. Kaikenlisäks siinä hoitamaan joutuneen perheellä oli itsellään menoa, eikä lapsen äitiä vaan kuulunut. En muista miten päättyi ehtivätkö justiin tapaamiseensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Jos minä olisin ap, olisin jo aikaa sitten soittanut päivystävälle sos.työntekijälle, että olisivat hakeneet lapsen.

Miksi ihmeessä? Onpa kiva SUKULAISlapsi pistää illalla jonkun vieraan sossutädin matkaan. Itse en ainakaan tekisi sellaista lapselle. Kai hänen kuitenkin on parempi olla tutun sukulaisen luona...

Haki seitsemältä lapsen. Sanoi että puhelin oli jäänyt autoon kun oli lähteny shoppailemaan. No siinä sitten sanoin suoraan mitä ajattelen ja hän sitten suuttui siitä. No, eipähän tarvi toista kertaa vahtia.

Koko päivänkö se muka oli shoppailemassa? Ja jos olikin, niin ihan törkee hoitoaika. Asia erikseen, jos sovitaan, että voiko lapsi tulla KOKO PÄIVÄKSI hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haki seitsemältä lapsen. Sanoi että puhelin oli jäänyt autoon kun oli lähteny shoppailemaan. No siinä sitten sanoin suoraan mitä ajattelen ja hän sitten suuttui siitä. No, eipähän tarvi toista kertaa vahtia.

Hyvä että teit asian selväksi. Ehkä oppii tuosta jotain. Toisaalta jos joku on noin idiootti, niin ei opi vaikka rautalangasta väännettäisiin.

mun kaveri lähti pari viikonloppua sitten katsomaan vanhaa tuttua tunniksi, tuli aamukuudelta! eikä ollut eka kerta. minä hoidan lapsen illalla ja aamulla kun "äiti on niin väsyny kun on nukkunut vaan tunnin" lapsi herää aina 7.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

10 tuntia shoppailemassa!? huh.

Uusimmat

Yhteistyössä