Voisikohan tuo idiootti nyt hakea kakaransa pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!

Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.

Ei kai kukaan normaali ihminen eksy päivätuopposille. Mulle ainakin vierasta tuollainen käytös ja sehän on lastensuojeluasia, jos kännissä äiti lasta tulee hakemaan.

Ei päivätuoppi aina meinaa kännejä! Päivätuoppi esim. itseni kohdalla on maks. kaksi, mutta kun on hyvää seuraa yms, niiden juominen voi kestää hyvinkin pitkään.
Ja miksei normaali ihminen käy päivätuopilla? Jos on vapaapäivä, niin miksei? Toki ap:n tapauksessa tämä olisi tuomittavaa, mutta kuitenkin.

http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

Tuosta nyt näkee onko ollut hälytyksiä lähettyvillä. Mutta kyllä suurin osa äideistä on huolissaan jälkikasvustaan jo tässä ajassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rk:
http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

Tuosta nyt näkee onko ollut hälytyksiä lähettyvillä. Mutta kyllä suurin osa äideistä on huolissaan jälkikasvustaan jo tässä ajassa.

No ei ole ollut täällä päin hälytyksiä.

Minunkin mielestäni tosi törkeetä. Ei tulisi mieleenikään, että pyytäisin ystävääni hoitamaan lastani ostosreissuni ajan, veisin lapsen aamulla hänelle ja sulkisin puhelimen. Enkä vastaisi puhelimeen, en hakisi lasta koko päivänä. Kieltämättä, tossa vaiheessa tulisi jo mieleen jo sellainenkin että onko jotakin sattunut lapsen äidille? Menikö hän yksin ostoksille? Jos ei, niin soittaisin hänen kaverilleen jonka kanssa on liikenteessä. Myös lapsen isälle, että mikä on tilanne ja voisiko hakea lapsen.

Mun narkkarikaveri teki tuota alati. Oli yön vetänyt ja päivällä nukutti ja eikun vauva mulle hoitoon pariksi tunniksi. Noh, se pari tuntia oli aina vähintään viis tuntia. Mutta enää ei tarvitse edes itsensä hoitaa kun lapsi joutui sijoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ju:
Mun narkkarikaveri teki tuota alati. Oli yön vetänyt ja päivällä nukutti ja eikun vauva mulle hoitoon pariksi tunniksi. Noh, se pari tuntia oli aina vähintään viis tuntia. Mutta enää ei tarvitse edes itsensä hoitaa kun lapsi joutui sijoitukseen.

Tässä tilanteessa lapsi varmaankin pääsi sijoitukseen, ei joutunut.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:
Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?

Tuskin, koska lapsi ei tunnu olevan kovin vaarassa ap:n luona. Ja voishan ap soittaa lapsen isälle (siis jos on kuvioissa).
Luulis sossuila olevan "oikeitakin" töitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihannainen:
Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?

Tuskin, koska lapsi ei tunnu olevan kovin vaarassa ap:n luona. Ja voishan ap soittaa lapsen isälle (siis jos on kuvioissa).

kyllä hakisivat. tuohan on tavallaan heitteille jättö jos ei vastaa edes puhelimeen.

Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!

Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.

Mä en kyllä tunne yhtäkään naista, joka lähtisi "päivätuopposelle"! :O

Tais tuo Best Regards tarkoittaa, että jos ap itse soittaa sinne. Jos ap ei halua enää pitää lasta mut ei äitikään hae.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa jooo taas kerran.....:
provo.. kukaan ei jätä lastaan noin pitkäks aikaa ilma että EDES soittaa...

Kyllä tälläsiä ihmisiä on...esim mieheni sisko,hakee lapsen jos jaksaa.. Sen "pari tuntia" on koko pvä.. Tosin muuthan sen lapsen on muutenkin hoitanut.

Alkuperäinen kirjoittaja a:

kyllä hakisivat. tuohan on tavallaan heitteille jättö jos ei vastaa edes puhelimeen.

No eipä ainakaan tarttis toista ap:n vahtia sitä lasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:

Mä en kyllä tunne yhtäkään naista, joka lähtisi "päivätuopposelle"! :O

Mä tunnen ja voisin itsekkin ,jos vaan pääsis...mutta ei missään tapauksessa tuolla lailla,yht´äkkiä hoitajan kanssa sopimatta.

Yhteistyössä