A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rk:Outoa minusta, että noin kauan ilmoittamatta itsestään. Minkä ikäinen kyseessä?
31v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rk:Outoa minusta, että noin kauan ilmoittamatta itsestään. Minkä ikäinen kyseessä?
varmaan kysyttiin lapsen ikää?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rk:Outoa minusta, että noin kauan ilmoittamatta itsestään. Minkä ikäinen kyseessä?
31v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!
Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.
Ei kai kukaan normaali ihminen eksy päivätuopposille. Mulle ainakin vierasta tuollainen käytös ja sehän on lastensuojeluasia, jos kännissä äiti lasta tulee hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:varmaan kysyttiin lapsen ikää?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rk:Outoa minusta, että noin kauan ilmoittamatta itsestään. Minkä ikäinen kyseessä?
31v.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rk:http://www.tilannehuone.fi/halytys.php
Tuosta nyt näkee onko ollut hälytyksiä lähettyvillä. Mutta kyllä suurin osa äideistä on huolissaan jälkikasvustaan jo tässä ajassa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Miten ihmiset kehtaavat tehdä noin? Miten on pokkaa? eikä edes oteta yhteyttä tai kysytä miten menee? Itse en ikinä kehtaisi tehdä noin.
sellaisiakin löytyy...valitettavastiAlkuperäinen kirjoittaja joopa jooo taas kerran.....:provo.. kukaan ei jätä lastaan noin pitkäks aikaa ilma että EDES soittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja wert:sellaisiakin löytyy...valitettavastiAlkuperäinen kirjoittaja joopa jooo taas kerran.....:provo.. kukaan ei jätä lastaan noin pitkäks aikaa ilma että EDES soittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ju:Mun narkkarikaveri teki tuota alati. Oli yön vetänyt ja päivällä nukutti ja eikun vauva mulle hoitoon pariksi tunniksi. Noh, se pari tuntia oli aina vähintään viis tuntia. Mutta enää ei tarvitse edes itsensä hoitaa kun lapsi joutui sijoitukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ihannainen:Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?
Tuskin, koska lapsi ei tunnu olevan kovin vaarassa ap:n luona. Ja voishan ap soittaa lapsen isälle (siis jos on kuvioissa).
Luulis sossuila olevan "oikeitakin" töitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!
Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ihannainen:Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?
Tuskin, koska lapsi ei tunnu olevan kovin vaarassa ap:n luona. Ja voishan ap soittaa lapsen isälle (siis jos on kuvioissa).
Alkuperäinen kirjoittaja joopa jooo taas kerran.....:provo.. kukaan ei jätä lastaan noin pitkäks aikaa ilma että EDES soittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ihannainen:Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:Tulipa vaan mieleeni tällainen hypoteettinen ajatus, että hakisivatko sossut lapset tuossa tapauksessa jos niille soittaisi?
kyllä hakisivat. tuohan on tavallaan heitteille jättö jos ei vastaa edes puhelimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!
Mä en kyllä tunne yhtäkään naista, joka lähtisi "päivätuopposelle"! :O