Voisikohan tuo idiootti nyt hakea kakaransa pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lupauduin vahtimaan sukulaisen lasta tänään koska hän oli menossa ostamaan häävaatteet ja sanoi että lapsi ei kuitenkaan viihdy kaupoilla. No ajattelin että hän on vain pari tuntia, kuitenkin hän toi lapsensa jo yhdeksältä ja ei ole näköjään tulossakaan hakemaan.... Rasittava lapsi, kokoajan vinkumassa jotain, koirat ovat olleet koko päivän tarhassa kun tämä neiti pelkää koiria kuin ruttoa, minä en jaksa kun omissakin on ihan tarpeeksi tekemistä... No voihan sen vapaapäivän sitten käyttää näinkin. Kaikenlisäksi tämä kyseinen sukulainen ei vastaa puhelimeensa. Ja tosiaan luulin että olisi vain pari tuntia hoidossa. Mänee hermot kohta.

no mutta onhan tuo jo kohtuutonta, jos yhdeksän aikaan on tuonut, olettaisin että KORKEINTAAN 3-4h menee...ja jos menee pitempään, mä odottaisin ainakin soittoa...
muista mainita tuosta ajasta, jonka kaverisi on kupannut kaupungilla, äläkä tyydy pelkkään täällä valittamiseen :) suorat sanat!

Alkuperäinen kirjoittaja Oops:
On se nyt ihan hirveetä kun kerran kymmeneen vuoteen joutuu vähän persettään liikauttaan toisten hyväksi.

Joo, eihän näissä omissa lapsissa olekkaan mitään tekemistä. En minä ikinä tyrkkää lapsiani kelleen koko päiväksi hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On se nyt ihan hirveetä kun kerran kymmeneen vuoteen joutuu vähän persettään liikauttaan toisten hyväksi.

Joo, eihän näissä omissa lapsissa olekkaan mitään tekemistä. En minä ikinä tyrkkää lapsiani kelleen koko päiväksi hoitoon.

Palstalla oot kuitenkin notkunut koko päivän.

ei nuista kommenteista kannata välittää!

Palstalla oot kuitenkin notkunut koko päivän.

Sinähän sen tiedät :)

Alkuperäinen kirjoittaja rr:
Kauheaa, onkohan äiteelle sattunut jotain? mä olisin kyllä jo tosi huolissan, jos ei vastaa edes puhelimeen :((((

No voihan se olla että on sattunut jotain. Tosin sukulaiseni tuntien on unohtanut puhelimensa johonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!

Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.

Mun miehen veljen vaimo on juuri tämmöinen. Se kysyy, että voisko hoitaa lasta kun on esim lääkärikäynti. Se lääkärikäynti venyy ja venyy kun hoitaa kaikkia muitakin asioita siinä sivussa. No siitä seuraa, että en jaksa enää niitä lapsia hoitoon ottaa, kun ei koskaan sovitusta pidetä kiinni. Meillä on kuitenkin neljä pientä itellä, että niissäkin hoidettavaa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Mulla tulis tossa tilanteessa kyllä kans mieleen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään jos ei kerran vastaa puhelimeenkaan!

Mulla tulisi taas mieleen, että äitee on eksynyt päivätuopposelle eikä huomaa ajankulua tai kuule puhelinta... Ihan sama vaikka ei olisikaan mikään alkkis, mutta onhan se "kiva" käydä tuulettamassa aivoja shoppailureissun päätteeksi.

Ei kai kukaan normaali ihminen eksy päivätuopposille. Mulle ainakin vierasta tuollainen käytös ja sehän on lastensuojeluasia, jos kännissä äiti lasta tulee hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Best Regards:
Enpä ottaisi minäkään jatkossa hoitoon. Vaikka luultavasti en olisi ottanut alunperinkään, jos se tarkoittaisi oman perheen elämän hankaloitumista.

No juu, en minä olisi ottanut edes pariksi tunniksi jos olisin tiennyt että tyttö on tuollainen joka asiasta nurisija.

Uusimmat

Yhteistyössä