Voisiko vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itsellä testit ovat aina näyttäneet hyvin yksiselitteisen tuloksen.joko nega tai plussa.
molemmilla kerroilla olen testannut heti kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja kun olin raskaana tuli heti vahva plussa.samoin tuli selvä nega kun en ollut raskaana.

Kannattaa kokeilla jotain muuta testiä, mulla aconin herkkä kasettitesti näytti negaa kp29/30, kp31/30 tuli niin haamujen haamu kun vaan vois olla. Ite en siitä testistä tykänny yhtään vaikka pitäis olla todella herkkä. Ja raskaana siis kuitenkin olin, nyt jo rv 17 :heart:
Predictorilla, clearbluella ja apteekin omalla oon saanu aina heti kunnon plussan/vahvan viivan.

Kylla mullakin heti plussa tuli, mutta kokemusta on siita kun olen testannut aikaisin aamupissasta, joka selkea plussa ja illalla uudelleen haamun. Selitys toki talloin, etta tain testin pari paivaa liian aikaisin. Mutta sekin haamu oli kylla selkea haamu. Ja clearbluella testasin.

Minä testasin Predictorilla negan menkkojen alkamispäivänä. Menkat näyttivätkin alkavan, mutta kolmen päivän tuhruttelun jälkeen testasin uudestaan, selvän plussan. Taisi olla Apteekin Oma. Nyt viikolla 37 eli loppusuoralla. :)

Mä sain tolla samasella aconin kasettitestillä ihan selkeen negan aamupissasta kp30/28 ja seuraavana päivänä plussan rfsu:n testillä iltapissasta.
Testaa uusiks parin päivän päästä vaikka Apteekin omalla, se on pommin varma, ei näytä vääriä tuloksia.

Aconin ohjeissa sanotaan ettei sais lukee yli 10 min jälkeen kun voi antaa väärän positiivisen tuloksen vuoksi. Toivoa on silti aina ennen tätiä elikkä puhallan plussatuulia jotta plussa tulis testiajalla.

Yhteistyössä