voisiko seuraava suomen presidentti olla homo tai lesbo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
jos kerran lapin kansan päätoimittaja ei voi elää rekisteröidyssä parisuhteessa koska edustaa koko lapin kansaa niin mites suomi sekoais ku selviäis vaalien jälkeen pressan todellinen karva

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei voisi? Eikös tämä nykyinenkin kannata setan toimintaa.

Juu mä epäilen, että nykyinen jo on otsikon kaltainen. Ja mun mielestä jokaisen oma asia. Parhaat kaverit on lesboja ja ihmisiä siinä missä muutkin...

Onhan sitä villejä huhuja Haloskan suuntautumisesta ollut Aroskasta huolimatta.

Ja kyllä tuo Lapin Kansan päätoimittajan erottaminen oli typeryyttä parhaimmillan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Ja kyllä tuo Lapin Kansan päätoimittajan erottaminen oli typeryyttä parhaimmillan.

just kattelin uutisia kuinka se äijä kertoi syyt erottamiseen, ja nämä samat syyt on myöhemmin käännetty erotetun puheiksi :o varmaan sekin kysyy seuraavassa haastattelussa naiselta onhan puolisosi siis mies :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:

just kattelin uutisia kuinka se äijä kertoi syyt erottamiseen, ja nämä samat syyt on myöhemmin käännetty erotetun puheiksi :o varmaan sekin kysyy seuraavassa haastattelussa naiselta onhan puolisosi siis mies :D

Luultavasti kysyy. Ja käännyttää ovella jos epäilee vähäänkään haastateltavan olevan "väärään" sukupuoleen mieltynyt. :D

On sillä varmaan vähän tukalat oltavat tosin, kun koko media hönkii niskaan :D

Juu mä epäilen, että nykyinen jo on otsikon kaltainen. Ja mun mielestä jokaisen oma asia. Parhaat kaverit on lesboja ja ihmisiä siinä missä muutkin...

On eri asia olla jonkun asian puolella kuin olla sellainen.

Yhteistyössä