Voisiko mies olla enemmänkin kiinnostunut musta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin 4kk sitten mukavan miehen baarissa.Olemme nähneetkin usein baareissa ja siellä pusutelleet paljonkin,2 kertaa kahvilla selvinpäin mutta kumpikaan ei ole uskaltanut tehdä aloitetta pusuun silloin.

Mies viestittelee paljon ja tekee aloitteita viestittelyn suhteen.

Nyt pyysi saada tulla juhliin jotka mulla on.Mietinkin että uskaltaisinko noissa juhlissa tehdä aloitteen pusuun selvinpäin.Ja jos niin missä tilanteessa? Lähtiessä?

Olen todella epävarma itsestäni,ja koska en tiedä mitä mieltä mies on musta niin en oo uskaltanut olla se aloitteen tekijä.

Ei lähtiessä, vaan jo juhlissa. Esin. pyydät sitä keittiöön avaamaan kuohuviinipulloa ja sitten kun se saa sen auki, menet lähelle, kehut taitavaksi ja pussaat...

Tai jos olemme molemmat ihan yltlö super ujoja :(

Ja itselläni se kun pitäisi tietää mitä toinen musta ajattelee,ennen kun uskallan heittäytyä.Satutettu tähän ikään mennessä niin monta kertaa ja pahasti.

Mää en osaa tulkita ihastuksen merkkejä ,eikä niistä ole puhuttukaan,eikä tietystikkään kun pusuttelu on jo näin vaikeaa.AIKUISELLA.

Luulen että kun sen kerran on tehnyt niin jatko on jo helpompaa.

T.ap

No näyttäisi sille, että mies on sinusta kiinnostunut ja osoittaa sen mielestäni selkeästi. Eli, anna mennä vaan.
Mitä menetettävää sulla on?
Mitä siitä sitten, jos joku on sua joskus satuttanut tai loukannut ennen? Ei sellaista painolastia kannata kantaa mukanaan. Kyllä matkan varrelle mahtuu kaikenlaisia ääliöitä ja niitä, jotka loukkaan tahattomastikkin. Typerintä olisi antaa menenisyyden seistä oman tulevaisuuden tiellä, eiks niin?

Ihan selvästi on kiinnostunut, jos viestittelee sinulle oma-aloitteisesti. Jos itse olisin pussaillut ihmistä josta en ole kiinnostunut, niin en todellakaan viestittelisi hänelle tai työntäytyisi hänen juhliin :D

Ihan selvästi on kiinnostunut, jos viestittelee sinulle oma-aloitteisesti. Jos itse olisin pussaillut ihmistä josta en ole kiinnostunut, niin en todellakaan viestittelisi hänelle tai työntäytyisi hänen juhliin :D

Hyvä pointti.
Itse olen tähän mieheen ihastunut,mutta kuljen itse näemmä vaaleanpunaiset laput silmillä etten huomaa mitään.
Enhän minäkään mene kenenkään juhliin jos en tykkää.
Toisaalta jos haluaa tulla vaan kaverina ja olla vaan kaveri.

Ap

No näyttäisi sille, että mies on sinusta kiinnostunut ja osoittaa sen mielestäni selkeästi. Eli, anna mennä vaan.
Mitä menetettävää sulla on?
Mitä siitä sitten, jos joku on sua joskus satuttanut tai loukannut ennen? Ei sellaista painolastia kannata kantaa mukanaan. Kyllä matkan varrelle mahtuu kaikenlaisia ääliöitä ja niitä, jotka loukkaan tahattomastikkin. Typerintä olisi antaa menenisyyden seistä oman tulevaisuuden tiellä, eiks niin?

Todella paljon asiaa.Näin juuri.Katse eteen päin.ja jos tästä ei mitään tule niin sitten ei tule. :)
Ap