voisiko joku selittää mulle mitä tää tarkoittaa? (avioerohakemus)

"Hakemus täytetään yhtenä kappaleena, jos se on yhteinen. Mikäli vain toinen puoliso hakee avioeroa, hakemus täytetään kahtena kappaleena."

Niin mitä toi tarkoittaa? pitääkö mun täyttää toi hakemus 2 kertaa ja lähettää molemmat käräjälle? miksi?

tämä on kyseinen hakemus:
https://lomake.fi/b/ec/index.cgi/download?s=qloXVQRRLDI6S0h&id=3838%2F8E479E4B2D7ECA36056527601E3678A2&type=statics

muoks. linkki ei näköjään toimi
 
f
Kyllä, jos haet yksinäsi eroa, täytät kahdet paperit. Jos haette yhdessä (eli kummankin allekirjoitukset lapussa), niin yksi kappale riittää.

Mahtaakohan ne laittaa yksin haettaessa siihen sun miehelle lähetettävään "ilmoitukseen" liitteeksi tuon toisen hakemuksen?

 
vieras
Mikäli haette eroa yhdessä, täytätte yhden yhteisen hakemuksen. Mikäli toinen vain hakee eroa, täyttää hän oman hakemuksensa ja toimittaa sen. Se, josta eroa haetaan, joko täyttää omasta puolestaan hakemuksen tai ei. Maalaisjärki sanoisi, että noin, mutta faktatietoa mulla ei ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäli haette eroa yhdessä, täytätte yhden yhteisen hakemuksen. Mikäli toinen vain hakee eroa, täyttää hän oman hakemuksensa ja toimittaa sen. Se, josta eroa haetaan, joko täyttää omasta puolestaan hakemuksen tai ei. Maalaisjärki sanoisi, että noin, mutta faktatietoa mulla ei ole.
Yllä kävikin ilmi, että olin väärässä. Älä siis huomioi ylempää viestiäni.
 

Yhteistyössä