voisiko joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukautiset ja raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukautiset ja raskaus

Vieras
Moikka arvoisa naisväki!:)
tälläne kymysys:
24.3.kuukautiset suht noormaalit eli runsaat ja hyytymiä sekä kestivät noin kuusi päivää
Nyt 22.4 alkoi ""kuukautiset"" jotka on ollu tosi niukat ja ei hyytymiä....tänään 25.4 ne on jo loppumaisillaan siis se vähäinenkin vuoto....""kuukautisia ennen rinnat tosi arat ja turvonneet ja vatsaa nipisteli....tänään tein raskaustestin ja negaa näytti....mistähän kyse?

Mulla oli samanlaista kun lopetin pillerit. Välillä normaalimmat menkat ja välillä menkat oli ihan niukkaa vuotoa. Ja kaikennäkösiä oireita ollut ennen menkkoja, mitä olen epäillyt raskausoireiksi, mutta aina ne menkat vaan on alkanut. N. puolen vuoden päästä pillereitten lopettamisesta alkoi menkkavuodon määrä tasaantumaan, mutta oireet vaihtelee laidasta laitaan.
Kaikilla on ihan yksilöllisiä nämä jutut.

No mulla ainakin vaikuttaa ihan kaikki menkkoihin: stressi, kevätväsymys, syysväsymys, flunssa... You name it. Silloinkin kun popsin pillereitä oli joka kerta 'erilainen', nyt varsinkin ei yhtään tiedä etukäteen mitä odottaa: makaanko krampeissa sängynpohjalla ja verta tulee kuin hanasta, vai selviänkö parin päivän 'tiputtelulla'.

Ihanaa tää naisen elo.

Yhteistyössä