Voishan Halla-aivo pyytää anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinhän sulla yleensä, mut ei se mun vika ole. Sä olet päättänyt elää omassa pikku persukuplassa, niin elä, ei se ole multa pois, ainakaan vielä. Lue itse ne halla-aivon kommentit, jos kiinnostaa, koska haluat elää Mestarisi naismielipiteiden kanssa, niin tee niin. Mut älä pakota muita ajatteleen tolleen misogyynisellä tavalla. Varmasti tulee nyt porukkaa vastaan, jotka katsoo sua säälivästi ajatellen, et oot sovinisti, sä tarvit paljon voimia et kestät sellasen.

Ajatteletko, että tämä kommentti hyödyttää asemaasi millään tavalla? Tai että saat ihmisiä puolellesi?

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Tästä oli itseasiassa tutkimusta tehty joskus vuosituhanteen vaihteessa. Se meni niin päin, että feministiliike ajoi tällaisia asioita. Muistatko vaikka sen biisin, missä "rakastuin mä nörttiin", tms. olisko ollut nylon beat.
Miehet mun mielestä aina olettaa, että naiset tahtoo sellaisen "vahvan karjun" mut se on niiden omaa määritelmää. Tilastot kertoo, että kun naiset on saaneet alkaa valita puolisoitaan, ne ottaa niitä pehmeämpiä luonteita.
Sanotaan vaikka niin, että nainen tahtoo sen viistoistasenttisen itselleen, mies sen kaksytviis, jotta voi näyttää kavereilleen.

Ok. No ehkä omassa lähipiirissäni naiset on poikkeuksellisia ja tykkää isoista, vahvoista, urheilullisista ja fiksuista miehistä, joilla on ällin lisäksi sosiaalista pelisilmää.

Ok. No ehkä omassa lähipiirissäni naiset on poikkeuksellisia ja tykkää isoista, vahvoista, urheilullisista ja fiksuista miehistä, joilla on ällin lisäksi sosiaalista pelisilmää.
Täysin mahdollista. Jos tutkii omaa lähipiiriä ja laittaa sen koskemaan koko maailmaa, niin voi äkkiä käydä, että päätyy kuplaan.
Aiemminhan "vahvat" ja "viisaat" miehet jaettiin vielä rajummin kahtia. Eli jos oli vahva, ei lähtökohtaisesti ollut viisas. Jos oli viisas, ei lähtökohtaisesti ollut vahva, saati urheilullinen. Ehkä voisi puhua mielummin rentuista ja nörteistä, en tiedä, mikä sanapari pitäisi valita.

Mitä minun asemaa oletat minun tahovan paremmaksi? Miksi luulet, että tahdon ihmisiä puolelleni? Jos et vastaa noihin, niin vastaa, että mille puolelle?

Jos jaksat puhua täällä näin pitkään omasta maailmankatsomuksestasi, se yleensä kertoo siitä, että haluat muiden näkevän saman kuin sinä tai edes ymmärtävän osan siitä maailmankatsomuksesta, joka sinulla on

Täysin mahdollista. Jos tutkii omaa lähipiiriä ja laittaa sen koskemaan koko maailmaa, niin voi äkkiä käydä, että päätyy kuplaan.
Aiemminhan "vahvat" ja "viisaat" miehet jaettiin vielä rajummin kahtia. Eli jos oli vahva, ei lähtökohtaisesti ollut viisas. Jos oli viisas, ei lähtökohtaisesti ollut vahva, saati urheilullinen. Ehkä voisi puhua mielummin rentuista ja nörteistä, en tiedä, mikä sanapari pitäisi valita.

Eli sinun näkemyksesi mukaan atleettiset miehet on tyhmiä ja epäatleettiset viisaita ja kerrot minun elävän kuplassa?
Oikeasti?

Sanoissani poiki myös pieni sarkasmi, harmi, että se meni ohi.

Jos jaksat puhua täällä näin pitkään omasta maailmankatsomuksestasi, se yleensä kertoo siitä, että haluat muiden näkevän saman kuin sinä tai edes ymmärtävän osan siitä maailmankatsomuksesta, joka sinulla on
Olenko puhunut omasta maailmankatsomuksestani? Itseasiassa olen tainnut puhua enemmän yleisestä maailmankatsomuksesta ja siitä, miten Halla-aivo siihen, ja kirjoitettuun historiaan, suhtautuu.

Olenko puhunut omasta maailmankatsomuksestani? Itseasiassa olen tainnut puhua enemmän yleisestä maailmankatsomuksesta ja siitä, miten Halla-aivo siihen, ja kirjoitettuun historiaan, suhtautuu.

Vai niin. Olet siis puhunut kaikkien muiden puolesta koko tämän ajan, koska yleinen maailmankatsomus on identtinen sinun maailmankatsomukseesi.
Kiitos tästä selvennyksestä.

Vai niin. Olet siis puhunut kaikkien muiden puolesta koko tämän ajan, koska yleinen maailmankatsomus on identtinen sinun maailmankatsomukseesi.
Kiitos tästä selvennyksestä.
Katsoppa, mitä olen tuolla kirjoitellut. Et ole vissiin vieläkään alkanut lukea toisten kommentteja?
On totta, että historia on kirjoitettu aina jonkun näkökulmasta, mutta ei se ole yhtään älykästä tai pätevää, että sen historian kieltää ja tarjoaa omaa mutua tilalle ilman minkäänlaisia perusteluita, kuin että "okei, no toi yleinen historia on sit vaan sun identiteettiä." Siis oikeesti! :D

Kerros mulle, mitä se historia sitten oikeasti on? Perustele, millä tavalla miehet on antaneet tasa-arvon naisille niin, että he eivät ole "heikkouttaan" juurikaan tehneet mitään tai "päättäneet olla vapaita".
Onko miehet yhtäkkiä heränneet aamulla ja funtsineet, et kyllä ton Maija-vaimon täytyis saada nyt laittaa housut jalkaan, jos se niin tahtoo. Sen pakottaminen hameeseen tuntuu vähän epätasa-arvoselta.

Katsoppa, mitä olen tuolla kirjoitellut. Et ole vissiin vieläkään alkanut lukea toisten kommentteja?
On totta, että historia on kirjoitettu aina jonkun näkökulmasta, mutta ei se ole yhtään älykästä tai pätevää, että sen historian kieltää ja tarjoaa omaa mutua tilalle ilman minkäänlaisia perusteluita, kuin että "okei, no toi yleinen historia on sit vaan sun identiteettiä." Siis oikeesti!

Kerros mulle, mitä se historia sitten oikeasti on? Perustele, millä tavalla miehet on antaneet tasa-arvon naisille niin, että he eivät ole "heikkouttaan" juurikaan tehneet mitään tai "päättäneet olla vapaita".
Onko miehet yhtäkkiä heränneet aamulla ja funtsineet, et kyllä ton Maija-vaimon täytyis saada nyt laittaa housut jalkaan, jos se niin tahtoo. Sen pakottaminen hameeseen tuntuu vähän epätasa-arvoselta.

Ai, en huomannutkaan, että olet koko ajan luennoinut historiasta.

Yhteistyössä