Voisarvet pakkaseen raakana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huumekoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huumekoira

Vieras
Keksin leipoa pakkaseen raakoja voisarvia. Kun ne laittaa uuniin jäisenä ensin kiertoilmalle, alle sataseen, ne sulaa ja kohoaa ja sitten ne voikin paistaa.

Kannattaa kokeilla varmasti muillekin leipomuksille. On aika kiva kun saa pienellä varoitusajalla lämpimiä ja tuoreita juttuja uunista.

Onko kukaan muu kokeillut?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Keksin leipoa pakkaseen raakoja voisarvia. Kun ne laittaa uuniin jäisenä ensin kiertoilmalle, alle sataseen, ne sulaa ja kohoaa ja sitten ne voikin paistaa.

Kannattaa kokeilla varmasti muillekin leipomuksille. On aika kiva kun saa pienellä varoitusajalla lämpimiä ja tuoreita juttuja uunista.

Osaatko sanoa kauanko ne siellä säilyy? Mä rakastan voisarvia ja viikonloppuaamuisin niitä aina teenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Osaatko sanoa kauanko ne siellä säilyy? Mä rakastan voisarvia ja viikonloppuaamuisin niitä aina teenkin.

Ei kauan, tekee mieli koko ajan niitä sieltä ottaa ja paistaa. :D

No, siis, en tiedä. Kyl mä olettasin, että ne oikeasti vuoden siellä säilyis, noin teoriassa, mutta käytännössä ei varmasti.