vois kuvitella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
et jos itse olis etävanhempi,niin ottais lastaan niin paljon kun mahdollista luokseen...? harmittaa kun ex ei pidä poikaa enää juuri yhtään... sil on 4päivää töitä ja 3päivää vapaata joka viikko,eikä ota poikaansa ees käymään.. tänään otti 3tunniks kun oli pakko kun mä olin töissä |O
no,omaa kuoppaansa kaivaa,mut tosi persiistä kun on kuitenkin loistava isä ja pojalle kaikki kaikessa.. :| :| :|
ja siis mä oon joustanu (tottakai) tosi paljon et oon pitäny pojan kotona isiviikonloppuina kun niil on ollu jotai menoo jne ja se on YHDEN kerran ottanu pojan ku mul oli tärkeätä menoa. siis yhden kerran ehkä kahdestakymmenestä mitä oon pyytäny ja viime viikol mun piti "maksaa se viikonloppu takasin" pitämällä poika sen viikonloppuna :o
siis tottakai mä oman lapseni kanssa olen ja haluan olla ja niin edelleen,mut huhhuh!!!! :headwall: :ashamed:

Mun exä aikalailla samaa luokkaa.. Tosin ei pääse luistamaan isävkolopuistaan, en anna niistä periks, mut eipä pojat enää isäänsä muulloin näe saati sit et soittelis niille :kieh: Ja tosiaan kuoppaa myös kaivaa, esikko 9v ei enää oikein innostu isälle menemään, ja junnu ei pidä isää pahemmin enää perheenjäsenenä :| noh, kaipa toi tietää mitä tekee..

Onko isällä pitkä matka hakemaan poikaa?

Meillä exä pitäisi mielellään enemmän poikaa luonaan mutta kun välimatkaa on päälle 200km, niin tapahtuu sitten vain harvoin tapaamista.
Minulla kun ei ole autoa millä viedä ja tuleehan exälle melkoinen aju hakea poika ja tuoda takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
joku 4-5km :whistle:
sit ymmärtäisin jos lisättäs noihin lukuihin pari nollaa perään...

No jopas sitten on kummaa. Höh.
Onko exälläsi uutta naista joka ei tykkää että poika usein olisi isällään?

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
joku 4-5km :whistle:
sit ymmärtäisin jos lisättäs noihin lukuihin pari nollaa perään...

No jopas sitten on kummaa. Höh.
Onko exälläsi uutta naista joka ei tykkää että poika usein olisi isällään?

ei se nyt enää mikää uus oo... ne on ollu jonku 1,5vuotta ja häitä suunnittelevat ens kesälle.. et en nyt ymmärrä mistä on kyse,mut selvästi nää näkemiset vähenee koko ajan.. eikä isi ees soittele enää pojalle niinkun ennen :/ ja sit se raivoo mulle kun poika puhuu mun miehestä niin innoissaan (huom! nimellä,ei kutsu isiks... ) hankalia nää asiat.. :ashamed:

Onneksi meillä sentään eksällä riittää mielenkiintoa tavata tyttöään, tajusi mitä oli menettämässä kun erottiin. Vaikka asutaakin satojen kilometrien etäisyydellä niin aikalailla säännöllisesti neiti siellä viikon viettää kuukaudessa. Tulis ne elaritkin yhtä säännöllisesti :headwall:

Minua pelottaa ihan kauheasti että mitenhän meilläkin tulee käymään isän ja pojan välien kanssa.
Nyt tuo välimatka vaivaa ja kunhan uusi nainen tulee kuvioihin (ellei ole jo tullut) niin mitenhän sitten käynee.. :/
Kovasti poika isistä tykkää ja isällekin poika on tärkeä.

:(

Yhteistyössä