äääähhh, kaverin kans bailaan ja mua ei vois vähempää kiinnostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
tosi kiva kun fiilis on ihan syvältä, haluaisin jäädä sohvannurkkaan peiton alle lukemaan kirjaa.... ja tässä mä istun naama puoliks meikattuna ja hiukset jotenkin vaan ponnarille sörhästynä. ei oo mitään kivoja vaatteitakaan ja blaablaablaa.. siel on niin saakelin kylmäkin!!!
kaveri sai vauvan joulukuussa ja on ollu sen jälkeen kerran ulkona, eli leffassa ja syömässä miehensä kanssa, nyt tätä ekaa viihteellelähtökertaa on odottanu kun kuuta nousevaa ja mä oon tällane... äh...

Pidä kaveri hyvällä tuulella. Oikeesti se ei varmaan itsekään kauan jaksa kun ollut vauvan kaa kotona ja univelkaa.. Ja sit sille tulee vauvaa ikävä ja vauvan isä soittaa äidin takaisin kotiin klo 11.00..

kaverin takia mä lähdenkin ja koitan pitää itseni kurissa et sil olis kiva ilta :D
toisaalta mulle kyl tulee aina kun on jotain suunniteltua menoa niin ennen sitä sellainen plääh-fiilis et ei huvittaiskaan eikä jaksaiskaan ja silti onkin ollut ihan kivaa.. katsotaan mitä ilta tuo tullessaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaverin takia mä lähdenkin ja koitan pitää itseni kurissa et sil olis kiva ilta :D
toisaalta mulle kyl tulee aina kun on jotain suunniteltua menoa niin ennen sitä sellainen plääh-fiilis et ei huvittaiskaan eikä jaksaiskaan ja silti onkin ollut ihan kivaa.. katsotaan mitä ilta tuo tullessaan :)

Joo joskus tulee tollasia fiiliksiä, mutta kun vaan menee niin hyvä tulee.

mulla on vaan kaamee vaateongelma kun ulkona on vaan reilu 10astetta ja tuulee aivan sikana, mut me ollaan kyl sisällä suurimmaks osaks.. ku en haluis laittaa sukkia kun haluisin laittaa noi balleriinat ja niiden kans ei sukka sovi :D
nää vaateongelmat on jotain niin ärsyttävää!! mäkin olin muka jo ennakkoon katsonu asukokonaisuuden valmiiks ja tänään se näyttikin ihan tyhmältä.. muka... ei oo helppo olla nainen :D

Nyt vain asenne kohdilleen, ihan kaverinkin takia. Itse olin melkein vuoden käymättä missään esikoisen saamisen jälkeen. Ja sitä iltaa odotti, kun tyttökavereiden kanssa mentiin. Mutta heillä ei sitten ollut juuri se menofiilis päällä. Oli todella tympeetä katsoa happamia, ja tylsistyneitä kavereita, kun kaikki oli peestä ja piristää tunnelmaa. Lopulta lähdettiin kotiin todella aikaisin, ja kyllä jäi koko illasta tylsä maku. Enkä odottanut mitään suurta ja hienoa, vain hauskaa iltaa ystävien kanssa että olisivat edes viitsineet jutella niitä näitä.

Yhteistyössä