no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaaAlkuperäinen kirjoittaja ruusu:varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms
voi luoja mikä ämmä! millä vuosisadalla sä elät?Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms
Taidat saada vaan tuksu klooninAlkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms
*ettii leukaansa lattialta*Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms
Kiitos vinkistä pitääpä kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja masi78:ihan nyt varoituksen sana sulle ap että liikut aika heikoilla hangilla ton ärsyttämisen kans.Jos nyt välttämättä haluat sen kersan hiukset vaaleiksi niin venaa että ilmat lämpenee kunnolla ja aurinkopaistaa kirkkaalta taivaalta,sitten istutat sen kakaras pihalle auringonpaisteeseen ja sivelet sitruunaa sen päähän niin jo alkaa vaaleta ihan luonnollisestikkin jonkun verran etkä allergisoi sitä kakaraas ihan vielä noilla kemikaaleilla!!
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia
Täytyypä hankkia lapselle toiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:http://media.snipesoft.net.nz/image/8f4c14b5bc082371057f007a9291ec282545_BarbieDoctor.jpg
Noh jos lääkäriks meinaa niin kirurgi pitää ol...Tyttären listalla on kaks ammattia eli hänestä tulee joko Prinsessa tai sitten asianajaja...tällä hetkellä...mieli voi muuttua tosin...mut tietää mitkä ovat niitä arvostettujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras.:mitä meinaa "VÄHINTÄÄN lääkäriä"? eli tuo on siis "huonoin" ammatti, mitkä on sitä parempia ammatteja? mikä ois tyttärelles se unelma ammatti?