:hug: Ei tullut munkaan likasta vaaleahiuksista vaikka isänsä on täysin suomalainen.Alkuperäinen kirjoittaja jjj:kannattiko tehhä pentu ählämin kaa, suomalaisesta isästä oisit saanu vaaleen.
onnea ja menestystä valitsemallasi tielläAlkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Saa kyl yleensä kaiken mitä haluu, mut tukkaa en taida värjätä...tosin päiväkodis on vuoden vanhempi tyttö jolla on värjätty tukka
Ei kyl oo kyl ählämi isänä....ihan suomalainen...syntyny jopa porvoos :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jjj:kannattiko tehhä pentu ählämin kaa, suomalaisesta isästä oisit saanu vaaleen.
Hivenen kiinalainen kasvatusmetodi sulla. =)Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Saa kyl yleensä kaiken mitä haluu, mut tukkaa en taida värjätä...tosin päiväkodis on vuoden vanhempi tyttö jolla on värjätty tukka
kaikki ählämeitä??Alkuperäinen kirjoittaja jjj:kannattiko tehhä pentu ählämin kaa, suomalaisesta isästä oisit saanu vaaleen.
no näinpä siinä sitä annettavaa piisaa, vielä monta vuotta eteenpäin..Alkuperäinen kirjoittaja ...:onnea ja menestystä valitsemallasi tielläAlkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Saa kyl yleensä kaiken mitä haluu, mut tukkaa en taida värjätä...tosin päiväkodis on vuoden vanhempi tyttö jolla on värjätty tukka
16veelle hommaat huumeita, kun se haluu??Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh mitäpä mie en tyttäreni vuoksi tekisi :saint: juuh ja oonhan mie häntä opettanu muuhunkin turhaan....
mä haluuuu-uuu-uuu-uuun...Alkuperäinen kirjoittaja ...:16veelle hommaat huumeita, kun se haluu??Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Noh mitäpä mie en tyttäreni vuoksi tekisi :saint: juuh ja oonhan mie häntä opettanu muuhunkin turhaan....
tänään muuten noi mun tytöt kysyi että minkä niminen se prinsessa siinä on..en muistanu. nyt tiiän ja voin kertoa niille. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Näytä hänelle vaikka Aladdin-elokuva tai kirja. Siinä on mustatukkainen Jasmine-prinsessa.
mulla paljjon tatskoja, poika koko ikänsä niitä kattonu eikä haluu itelleen... että näinAlkuperäinen kirjoittaja lily c:muuan ystäväni kysyi kerran että mitä jos tyttönl kasvettuaan tahtoo tatskoja kun äidilläkin on. sanoin että ottakoon kun täyttää 18.. samoin meikit ja hiusvärit ei kyllä alota ennenkuin on 13,14.. tai no miksen kynsien lakkausta sallisi aiemminkin