voinko viedä huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äite äite äite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äite äite äite

Vieras
pph:oon tyttäremme, jolla korvatulehdus ja räkä valuu hieman. Ei ole ollut enää kuumetta 2 päivään, mutta siis tietenkin antibioottikuuri menossa. Voiko olla haittaa tytölle, kun on pakollinen ulkoilu tai tartuttaako vielä tässä vaiheessa?

Alkuperäinen kirjoittaja äite äite äite:
pph:oon tyttäremme, jolla korvatulehdus ja räkä valuu hieman. Ei ole ollut enää kuumetta 2 päivään, mutta siis tietenkin antibioottikuuri menossa. Voiko olla haittaa tytölle, kun on pakollinen ulkoilu tai tartuttaako vielä tässä vaiheessa?

eiks se oo yksi kuumeeton pvä ja si voi viedä...

että pitäisi odottaa koko kuuri loppuun (7 pv) ja toiset sanoo, että voi viedä, kun ei ole kuumeinen.

Että oman tytön parasta ja toisten lasten parasta ajattelen .

miten korvatulehdus muka tarttuu?ja kyllä mä veisin hoitoon jos lapsen oma kunto on sellanen,että näyttäis siellä jaksavan.ei mikään pieni nenän vuotaminen touhuja estä eikä se ulkoilukaan nyt niin vaarallista tuossa vaiheessa enää ole.

voi viedä, jos lapsella ollut kuumeeton päivä ja hänen yleiskuntonsa on sellainen, että jaksaa hoitopäivän. Pääsääntöhän on, että lapsen voinnista tulee katsoa voiko hän hoitoon osallistua! Lääkkeen antokin hoitopäivän aikana onnistuu, jos lääke on valmiiksi annosteltuna.

Yhteistyössä