voinko todella menkoiksi uskoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksukainen

Vieras
Minusta kaavittiin yhdeksänviikkoinen sikiö viime viikolla, vaikka laskujen mukaan olisi ollut 11. vko menossa. Kaavinnan jälkeen jälkivuotoa ei ollut vuorokauttakaan, vain yksi siteellinen.

Eilen sitten alkoi menkkamaiset kivut, päänsärky ja viimein vuoto. Hätäännyksissäni otin yhteyttä neuvolaan. Terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että älä nyt murehdi, menkat ne sieltä vaan tulla porskuttavat. Hänen mielestään kroppa pyrkii pitämään kuukautiset totuttuun aikaan ja kyllähän se viikkojen kanssa olisi täsmännyt, että nyt olisi menkkojen aika noin suunnilleen.

Voiko se olla totta? Menkat, vaikka ei viikkoakaan kaavinnasta.
Jos ne on ne, niin eivätpä ole kuukautiset vielä koskaan näin mukavilta tuntuneet. Nehän antavat luvan alkaa yrittää uudelleen raskautta, vai antavatko? Ovatko ne kuitenkaan kunnolliset? Toisaalta uskon, että ei kroppa ota hedelmöittynyttä munasolua vastaan, mikäli ei ole kunnossa.

Kommentteja pyydellen, epätietoisena...

Aika jännä, jos ovat jo menkat. Mutta kai se on mahdollista.
Sinuna kuitenkin odottaisin että tulevatko seuraavat menkat normaalisti muutaman viikon päästä. Sitten voi jo olla varma, että kroppa alkaa toipua.

Mulla tuulimunan lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli kulunut 12 pvää kun alkoi menkat ja tasan 12 vkoa viimisestä menkoista että näin... Mä kans soitin päivystykseen ku vuoto ja kivut oli yhden illan sitä luokkaa ettei tienny miten päin olis ollu ja hyytymiä tuli ihan kauheesti mut eipä se lääkärikään osennu sanoa että mistä johtui. Itse päättelin että olivat tavallista runsaammat ja kivuliaammat menkat.
Ehkä sitä pikkuhiljaa voi alkaa yrittää.. Toivo heräilee...

Yhteistyössä