Voinko sanoa näin amputoidulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihastunut erääseen naiseen joka menetti jalkansa luusyövälle 8-vuotiaana ja oon itekkin nainen. Olemme bi-seksuaaleja. Meillä on ollut säätöä, mutta ei kuitenkaan vielä seksiä, luultavasti seksinkin aika koittaa pian. Nainen on hieman epävarma kropastaan juurikin amputoidun jalan takia, mutta mun mielestä hänen ei tarviis yhtään olla epävarma, hän on nätti, hoikka ja monella tapaa lahjakas... eikä ees se amputoitu jalka oo minun mielestä ruma! Ajattelin jos saunotaan yhdessä, niin kysyä, voinko minä koskettaa siihen ja sitten hän näkisi ettei se minusta tunnu yhtään pahalle, mun mielestä hänen tynkänsä on myös pieni ja siro.. aattelin sen kans kertoa hänelle, teenkö väärin?
Haluaisin että hän vaan tuntis ettei hänen tarvii hävetä kroppaansa mun kanssa ja pystyy olemaan täysin oma itsensä.
Mun mielestä se tynkä on jopa jollain tavalla kiihottavan näköinen, mutta tämän ajattelin pitää omana tietonani jotta hän ei pidä mua liian outona ja tietää että tykkään hänestä kaikin puolin ja tiedostan myös sen että jalan menettämiseen ja syöpään liittyy paljon henkisesti kipeitä tunteita, joten kaikkea ei oo ehkä soveliasta sanoa ääneen, ymmärrän kyllä.

Et tosiaankaan tee väärin. Kauneutta on niin monenlaista ja minusta tuollainen "särö" tekee henkilöstä vaan mielenkiintoisemman. Toki kannattaa varmaan pienin askelin edetä. Samaa mieltä sun kanssa, olen kans huomannut pitäväni sellasta tynkää kiihottavana jopa, jännä homma.

Yhteistyössä