Eli sulla paukahti seksihimot päälle kun näit amputoidun jalan. No se ois voinu olla vaikka kuva jonkun papparaisen avanteesta tai hampaanpoistosta. Tai kun uutistenlukija lukee uutisia.
Mutta pakkoko niistä on jotain suuntausta kehitellä?
Toi vaan kuulostaa ällöltä että sotket hoivavietin ja auttamisen seksuaalisuuteen. Olis ällöä kun ois ite vaikka pyörätuolissa ja joku lesbo sympatiseerais mun vammaa -mutta puhisisi kiihottuneena.
Anteeks, mut olet friikki. Ja mä olen lopen kyllästynyt siihen että kaikkia maailman herkkiksiä pitäis ymmärtää vaikka ne tekis miten idiootteja asioita. Meidät muut pakotetaan hyväksymään kaikki paska nykyään.
On sanonta, että lapsuuden tunnevajeet seksualisoituu teini-iässä/aikuisempana (olkoonkin siinä jonkin verran geneettistä alttiutta). Joku Siltsu jota isä on hakannu - joo sit ei uskalla ottaa sitä miehen roolia vaan heittäydytään joksikin hörhelöissä tanssivaksi ja kyynelehtiväksi puppeliksi. Miehen irvikuva.
Ja älä vaaaaan ahdistu tästä. Älä itkeskele ja kiepu tän takia siellä kämpillä piiskaten itseäsi kuusenhavuilla ja kettingillä kuin joku ahdistuskimppu Michael Jackson.
Ei, sun tehtävä on olla kuuntelematta kaikkea mitä sun kroppa ja mieli syöttää (panempa tänään puutarhaletkua ja vesi täysille), olla relax ja hoitaa hoivaviettisi muutoin.
Jos sä koet normaaliksi itsesi käytyäsi jollain bdsmqlfg-sivustolla, niin tietystihän jokainen friikki tuntee olevansa kotonaan samoin ajattelevien joukossa - mut tekeekö se hommasta normaalia? Voisinhan mäkin mennä vaikka "kuorruta kaikki suklaalla"-ryhmään ja ahh miten kotoisaa olisi, mut ei se normaalia ois.
Haloo, Echo, hei.
Toi ei ollut sit hippuakaan kristillsen opin mukaista puhetta. Älä tuomitse, jottei sinua tuomittaisi. Sen lisäksi sä vielä haukut ja väität että oot pakotettu ymmärtämään ja hyväksymään vaikka et todellakaan ole koska nytkin sinä päinvastoin saarnaat viattomalle ihmiselle joka ei fetissistään huolimatta ole kenellekään tehnyt mitään. Tuskin edes puhissut himoiten vieressä. Se tapahtuu VAIN SUN PÄÄSSÄSI.
Mä yritän täällä hirmusti olla nyt tuomitsematta sua ja keksin vaiks mitä verukkeita ahdasmielisyydellesi vaikka se välillä hieman vaikeaa onkin.