Voinko saada paketin, vaikka se ei ole vielä kirjautunutkaan postin sivuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiire"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiire"

Vieras
Epäilen vahvasti, että huomisaamuksi tarvitsemani paketti olisi saapunut jo postiin. Katsoin tuossa aikaisempia tilauksia, ja aina jos paketti on lajiteltu Tampereella aamulla, saman päivän iltana se on saapunut tänne postitoimipaikkaan. Siis jo klo 15-16. Tuo odottamani paketti on lajiteltu tänään klo 6.24 Treella. Mitään tietoja ei ole nettisivulle vielä päivittynyt, mutta voinko mä jo nyt mennä postista kyselemään lähetystunnuksella tuota pakettia? Löytääkö ne sen koneeltaan, vaikkei sitä ole vielä rekisteröity nettiin?

[QUOTE="Kiire";29356849]Epäilen vahvasti, että huomisaamuksi tarvitsemani paketti olisi saapunut jo postiin. Katsoin tuossa aikaisempia tilauksia, ja aina jos paketti on lajiteltu Tampereella aamulla, saman päivän iltana se on saapunut tänne postitoimipaikkaan. Siis jo klo 15-16. Tuo odottamani paketti on lajiteltu tänään klo 6.24 Treella. Mitään tietoja ei ole nettisivulle vielä päivittynyt, mutta voinko mä jo nyt mennä postista kyselemään lähetystunnuksella tuota pakettia? Löytääkö ne sen koneeltaan, vaikkei sitä ole vielä rekisteröity nettiin?[/QUOTE]

Vasta siinä vaiheessa kun netissä näkyy että on saapunut postitoimipaikkaan niin sitten pystyvät löytämään sen.

mieki kyttäsin tollettinsa että aamulla oli 5ltä lajiteltu logistiikassa ja normisti ois pitäny ip 16.00 olla haettavissa.
(tapahtui siis eilen).
No kas kummaa kop kop kuului ovelta. Itellan pojat toivat ilman lisäkustannuksia pyytettä paketin kotiovella. Ja vielä tällä hetkelläkään se ei näy että olisi lähtenyt logistiikasta mihinkään vaikka onkin jo minulla.

Miehelle kävi samoin keskiviikkona...tosin 20.30 koputtelivat ovea kun paketti saapui

Yhteistyössä