Olen vienyt torstaina ennen 5 kun posti lähtee paketin ja se ei ole vieläkään perillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rfgsd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rfgsd

Vieras
varmistin vielä, että kerkii sen päivän lähetyksiin, nyt on vasta lajiteltu toisen kerran, seuraava "tapahtuma" taitaa olla saapunut postitoimipaikkaan XXX

Miksi voi kestää näin kauan?? Kaiken järjen mukaan ois perjantaina jo pitänyt olla noudettavissa, mutta että ei vielä tänäänkään :O

No ei paketti ole koskaan seuraavana päivänä noudettavissa, se on seuraavana päivänä siellä lajittelussa ja sitä seuraavana päivänä saapuu aikaisintaan toimipaikkaan. Jostain syystä voi venähtää päivä pitemmäksikin, jos paketti jostain syystä ajautuu väärään paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
No ei paketti ole koskaan seuraavana päivänä noudettavissa, se on seuraavana päivänä siellä lajittelussa ja sitä seuraavana päivänä saapuu aikaisintaan toimipaikkaan. Jostain syystä voi venähtää päivä pitemmäksikin, jos paketti jostain syystä ajautuu väärään paikkaan.

no kyllä on ollut AINA noudettavissa seuraavana päivänä 3-5 välillä lähetystunnuksella

Ei tuo Itella ole kovinkaan luotettava firma mitenkään päin.. |O |O

Postitin muuten itse kaksi kirjettä samaan osoitteeseen torstaina ja toinen oli tänään perillä.. toinen ei vieläkään.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no kyllä on ollut AINA noudettavissa seuraavana päivänä 3-5 välillä lähetystunnuksella

No ei todellakaan ole! Se riippuu matkastakin aika paljon :)

21.05.2010, klo 07:05 Lähetys on lajiteltu 60000 SEINÄJOKI

20.05.2010, klo 18:52 Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU

20.05.2010, klo 16:31 Vastaanotettu kuljetettavaksi XXXXXX

tuon jälkeen ei mitään tapahtumia, siis pe aamun jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei todellakaan ole! Se riippuu matkastakin aika paljon :)

no olen mä ihan ympäri suomea tilannut ja todella TODELLA harvoin on käynyt niin, ettei olekkaan vielä seuraavana päivänä perillä, mutta todellakin sitä seuraavana päivänä on AINA ollut

Kirje luvataan 95% varmuudella seuraavaksi päiväksi, mutta paketilla on mun mielestä se 2 päivää, mitä siinä menee. Voihan se olla, että se lähettämäsi paketti on joutunut väärään paikkaa ja siksi matka kestää hieman kauemmin. Viime viikolla oli yksi kirje, mikä piti mennä Helsinkiin, mutta se olikin kulkeutunut Kouvolaan ja vielä mennyt täälläkin lajittelijan käsien läpi ja meinais mennä ihan väärään osoitteeseen ellen olisi huomannut sitä jakaessani.

Mulla oli yhden paketin kohdalla kutakuinkin sama juttu.. sit kysyin postilta noin kahden viikon kuluttua, että eikö ne saa sitä pakettia perille. Vastaus oli, että se on kyllä mennyt perille, mutta sitä ei ole kuitattu nettiin vastaanotetuksi, kun siellä toimipisteessä ei ole tuota palvelua käytössä :o

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Mulla oli yhden paketin kohdalla kutakuinkin sama juttu.. sit kysyin postilta noin kahden viikon kuluttua, että eikö ne saa sitä pakettia perille. Vastaus oli, että se on kyllä mennyt perille, mutta sitä ei ole kuitattu nettiin vastaanotetuksi, kun siellä toimipisteessä ei ole tuota palvelua käytössä :o

okei, eli se voi hyvinkin olla jo perillä ja haettukin :) paikkakunta oli kyllä joku ihan ihmeellinen, että voi olla ettei siellä sitten vain ole käytössä tuota

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kyllä siinä voi mennä 2-4 päivää. Ei mulle ole koskaan seuraavana päivänä tullut paitsi silloin jos on ollut särkyvää ja extratoimitus kotiovelle.

kyllä se useimmiten on 5 mennessä seuraavana päivänä PERILLÄ, vasta sitä seuraavana päivänä sulle tulee se lappu millä saa hakea, mutta tunnuksella saa haettua jo jos vain on perillä

Yhteistyössä