ok??
kaveri sano et ku otti tatskan et oli sitä enne ottanu pari siideriä ja se lievitti kipua niin jos mä ottaisin enne synnytystä jos se auttais?
mitä jos oisit ottanut ehkäisyn käyttöön ennen raskautumista,jos kerran pitäs ennen synnytystäkin naukkailla :kieh:kaveri sano et ku otti tatskan et oli sitä enne ottanu pari siideriä ja se lievitti kipua niin jos mä ottaisin enne synnytystä jos se auttais?
Itsekin pyydän työterveyslääkäriltä aina pullon pirtua, mutta kovasti tuo yrittää buranaa tarjota. Tiukkapipo lekuri!Tiedätkö, että vielä 100 vuotta sitten naisille nimenomaan juotettiin viinaa synnytyksen yhteydessä? Saunassa käveltiin ympyrää kuule paatermuorin kanssa ja välillä hörpättiin ryyppyä kipuihin ja rentoutumiseen. Ei ollu muita rohtoja tarjolla.
Mulle ainakin sanottiin, kun menin tatska-aikaa tilaamaan, ettei saa juoda ennen sitä, just tuon verenvuodon takia.No niinpä
Ja tohon tatuoinnin ottamiseen, mä olin ennen ekaa tatuointia ottanut pari siideriä ja niska vuosi ku niagara. Kun kävin korjauttamassa saman kuvan niin ei vuotanut yhtään.. Alkoholi kai ohentaa verta tai jotain ts. lisää verenvuotoriskiä?
Tosin ekan synnytyksen jälkeen mulle kyllä tarjottiin jotain lääkeviinaa synnärillä...
Eiköhän sitä alkoholia ole käytetty kivunlievityksenä huomattavasti kauemmin kuin epiduraalia... Synnytyksen hauskuudesta jokaisella lienee oma näkemyksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Schaföö;24168108:Eipä taitais synnärillä laittaa epiduraalia jos oisit päissäsi.. No, luomusynnytys alkoholin kanssa lienee hauskaa
On sitä alkoholia käytetty aiemmin, en kieltänytkään. Tarkoitin että jos on humalassa niin veren alkoholipitoisuuden takia ei varmaan anneta epiduraalia. Ja hauskuus oli sarkasmiaEiköhän sitä alkoholia ole käytetty kivunlievityksenä huomattavasti kauemmin kuin epiduraalia... Synnytyksen hauskuudesta jokaisella lienee oma näkemyksensä.
Tiedätkö, että nykyään saa ihan muita kivunlievityksiä ku alkoholi?!!Tiedätkö, että vielä 100 vuotta sitten naisille nimenomaan juotettiin viinaa synnytyksen yhteydessä? Saunassa käveltiin ympyrää kuule paatermuorin kanssa ja välillä hörpättiin ryyppyä kipuihin ja rentoutumiseen. Ei ollu muita rohtoja tarjolla.