Voinko ottaa lapset mukaan lääkäriin....huoh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla olisi luomen poisto tänään. Ei siinä kauan mene, viimeksikään ei mennyt. Nyt vain lastenhoitaja perui, tullut kipeeksi. Mies on töissä, ei pysty ottamaan vapaaksi edes vähästä aikaa....

pitää sitten ottaa lapset mukaan... 4 ja 1v.... mitähän siitä tulee...?? Voiko/ottaisitko edes niitä sinne mukaan?

Mä oon joutunut ottamaan montakin kertaa lapset (useamman) mukaan lääkäriin. Mula ei ole täällä sellaisia tuttuja joita olisin kehdannut kysyä lapsenvahdiksi. Eli lapset tulee yleensä joka paikkaan mukaan.

siinähän on lääkäri ja hoitsu.. joten hoitsu silmäilee myös lapset, tai jos olet oikein huono-akka niin pienempi vöillä kii rattaaseen ja pulla käteen, isommalle istu-käsky ja tikkari kouraan...

aika useinhan nuo otetaan. ei monella miestä päivisin vahtimassa. ainut et sisätutkimuksiin täytyy yrittää järjestää hoitsu

Luomen poisto tehdään niin, että pieni puudutuspiikki ja veitsellä luomi pois, nopea juttu.. yhdessä luomessa mulla ei tosin puudutus meinannut pitää. Ja kaikkea ei kannata poistaa esim kasvoista välttämättä mitään pieniä luomia koska niistä voi jäädä tosi paha arpi loppu iäks tai sitten ei.. tuurista kiinni

Kiva kuulla, että muutkin joutuu raahata lapsia mukana lääkäriin. Isompi istuu varmaan kiltisti ja lukee vaikka jotain kirjaa. Pienempi onkin sitten kova liikkumaan...pitää ottaa ne rattaat sille ja vaikka se pulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva kuulla, että muutkin joutuu raahata lapsia mukana lääkäriin. Isompi istuu varmaan kiltisti ja lukee vaikka jotain kirjaa. Pienempi onkin sitten kova liikkumaan...pitää ottaa ne rattaat sille ja vaikka se pulla :)

Lahjominen on erittäin sallittua. :D
Meillä tuolla pienemmällä (1v 9kk) on paha valkotakkikammo joten lääkärireissut ei todellakaan sen kanssa ole herkkua. :whistle: Hengissä ollaan selvitty silti vaikka joskus on tuntunut siltä että pää hajoaa ihan täysin.

Kyllä varmaan voi ottaa. Mulla oli muksu mukana sen luomen poistosta seuranneesta tikkien poistossa. Rattaat, tekemistä, äidin ääni, jne Eivät varmaan halua näyttää lapselle itse operaatiota.

Yhteistyössä