lapset mukaan lääkäriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaivanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaivanen

Vieras
Mun pitäs varata aikaa lääkäriin selästäni (..menee kai kohta poikki..)
Ukko on päivät töissä, niin kai mun pitää sit ottaa noi kaks ipanaa mukaan. Jotain rohtoa tähän selkään pikkuhiljalleen tarttos alkaa samaan!

Vanhempi lapsisitani on 4-v, joten sen kaa ny on ihan helppo olla, mut sit tää tohukas, kohta 1-v tyttönen. Sitä en oikein uskaltais ottaa tutkimushuoneeseen mukaan ku ei varmaan tulis tutkimuksista mitään kun koko ajan sais kattoo plikan perään.

Varteenotettavaa vahtia ei ole tässä samalla paikkakunnalla, enkä millään viitsisi ajaa 25km että saisin lapset hoitoon parikskytä minuutiks, tai siks aikaa kun mua tutkitaan. Enkä kyllä ees tiä ollaanko sielläkään silloin kotona.

Kyllä on vaikeeta, vai ajattelenko mä ite vaa niin...??!!

otat lapset mukaan, sillä sipuli. sinne ihan tutkimushuoneeseenkin tarvittaessa. sanot lääkärille, että hoitajaa ei ollut tähän hätään. minä tekisin siis noin. voimia, pyydä muuten sirdaludia tai panacodia siihen selkään.

Minä voisin ottaa mukaan jos selkävaivan takia menen lääkäriin.
Jos odotustilassa leluja ota niitä mukaan ja tuo vanhempi varmaan leikkii hetken pienemmän kanssa sen ajan kun lääkäri selkääsi tutkii.Selkääsi tod.näk.vai taivutellaan jne.
Jos joudut jatkotutkimuksiin on asia hieman hankalampi(kuvaus)

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ja joillakin ei sirda edes kuulema auta. ite otan sitä buranan kanssa fasettilukkoon, ei väsytä pahemmin. panacod on ku huumetta, menee todellisuudentaju.

Mulla ei vaikuta sirda mitenkään ei apua lainkaan.
Panacod vie kivun muttei vaikuta nuppiin mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ota rattaat mukaan ja pistä tyttö valjailla sinne kiinni. Mutusteltavaa mukaan ja homma toimii.

Esim. tikkari on hyvä keino pitää lapsi aloillaan :whistle:
tämä mullekin tuli mieleen.. Rattaisiin kiinni ja huoneessa riittä varmaan kiinnostavaa katsottavaa. Hyvin se menee! Toivottavasti saat avun!

ei käyny miulle ollenkaan.. tuli muuten ihan hurja olo..ja siihen kuulema voi jäädä koukkuun..niin ja mie oon käyny kans monen kans lääkäris.. pienin aina rattaissa kiinni ja loput lahjottu leikkimään..

Mulla on ollut lapset mukana hammaslääkärissä, gynekologilla, ja tottakai ihan yleislääkärilläkin. Ei suurempia ongelmia, kun ottaa oikean asenteen sinne mennessään. Lapset on 3 v 9 kk ja 1 v 9 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mulla on ollut lapset mukana hammaslääkärissä, gynekologilla, ja tottakai ihan yleislääkärilläkin. Ei suurempia ongelmia, kun ottaa oikean asenteen sinne mennessään. Lapset on 3 v 9 kk ja 1 v 9 kk.

millain tua gynekologi onnistuu vai katsooko lapset mitäs se tohtori tekee vai onko jonkun verhon takana?

ja hammaslääkäriin en halua ottaa etten tartuta pelkoani lapsiin

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

millain tua gynekologi onnistuu vai katsooko lapset mitäs se tohtori tekee vai onko jonkun verhon takana?

ja hammaslääkäriin en halua ottaa etten tartuta pelkoani lapsiin

Lapset oli verhon toisella puolella, isompi istui lattialla värityskirjan kimpussa ja pienempi köllötteli rattaissa.
Mieluiten käyn tottakai ilman lapsia lääkärissä, mutta eipä oo ollut paljon vaihtoehtoja kun lapset oli pienempiä: ne oli pakko ottaa mukaan, tai jättää menemättä lääkäriin.

Jos lapsesi ovat herkästi sairastuvia kannattaisi varoa. Eikös leikki-ikäiset saa tauteja helposti kaikista julkisista tiloista saatikka sitten lääkärin odotushuoneesta? Ottaisin ainakin omat lelut mukaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ja joillakin ei sirda edes kuulema auta. ite otan sitä buranan kanssa fasettilukkoon, ei väsytä pahemmin. panacod on ku huumetta, menee todellisuudentaju.

Mulla ei vaikuta sirda mitenkään ei apua lainkaan.
Panacod vie kivun muttei vaikuta nuppiin mitenkään.

Ei mullakaan panacod vaikuttanut päähän, mutta vei ihanasti kivun pois ja auttoi kuumeeseenkin. Mulla oli siis sitä muusta syystä kuin selän takia.

Yhteistyössä