muuten ihan pirteä, vähän nuhaa ja yskii,mutta ei pahasti..ja siis nyt päivällä mittaillu kuumetta niin ei oo ollut enään. et jos ei hu aamulla ole niin eks voi viedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no niin mäkin aattelin, et vien, siis tänään aamulla mittasin tuon 38, sen jälk.ei oo kuumetta ollut, eli jos ei hu aamullakaan ole,ja tyttö ihan virkee niin taidan viedä..
tääkin päivä mennyt tossa pyöriessä ku pieru saharassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no niin mäkin aattelin, et vien, siis tänään aamulla mittasin tuon 38, sen jälk.ei oo kuumetta ollut, eli jos ei hu aamullakaan ole,ja tyttö ihan virkee niin taidan viedä..
no kyselet sitten, jos oot jo päättänyt että viet...? etkö ole kuullut kuumeettomasta päivästä?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no niin mäkin aattelin, et vien, siis tänään aamulla mittasin tuon 38, sen jälk.ei oo kuumetta ollut, eli jos ei hu aamullakaan ole,ja tyttö ihan virkee niin taidan viedä..
no kyselet sitten, jos oot jo päättänyt että viet...? etkö ole kuullut kuumeettomasta päivästä?
oon kuullut joo! ja tuleehan se 24h täyteen jos ei tule enää kuumetta ennen huomis aamua :kieh: :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:oon kuullut joo! ja tuleehan se 24h täyteen jos ei tule enää kuumetta ennen huomis aamua :kieh: :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no niin mäkin aattelin, et vien, siis tänään aamulla mittasin tuon 38, sen jälk.ei oo kuumetta ollut, eli jos ei hu aamullakaan ole,ja tyttö ihan virkee niin taidan viedä..
oon kuullut joo! ja tuleehan se 24h täyteen jos ei tule enää kuumetta ennen huomis aamua :kieh: :kieh: :headwall: