Voinko mennä poliisille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
käy tekemässä poliisilaitoksella perusilmoitus (ei siis rikosilmoitusta) tosta asiasta, ihan vaan jo sen takia että jos jotain tapahtuu eli se naapurin ukko käy poikaasi käsiksi niin onpa sitten jo jotain näyttöä valmiina sitä miestä vastaan.
Tottakai kannattaa mennä juttelemaan sen naapurin miehen kanssa jos vaan suostuu juttelemaan kanssasi...siihen vaan olisi hyvä ottaa sitten joku ns todistajaksi kelpaava henkilö paikalle ihan vain jo senkin takia jos ei mies suostu tulemaan kanssasi puhumaan ja toisekseen senkin takia jos mies rupeaa suoltamaan uusia uhkauksia tai valheita.

Mutta se s-ilmoitus kannattaa mennä tekemään.
 

Yhteistyössä