Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan
Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan
hauska nimi, piastinpannu muotia?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan
Ja mä halusin paistaa, en keittää. Näin siis Chefin logiikalla, jossa vissiin sitten on aukkoja
mun sormet on nopeemmat, kun aivot :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja gg:hauska nimi, piastinpannu muotia?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan
Ja mä halusin paistaa, en keittää. Näin siis Chefin logiikalla, jossa vissiin sitten on aukkoja
Vuosi 2020 ja googlasin tämänKun multa säästyis tiskiä jos sen jauhelihan vois paistaa kattilassa suoraan?!?
Vuosi 2022 ja googlasin tänVuosi 2020 ja googlasin tämän
turpa kiiEi se jauheliha tiedä missä se paistetaan
Olisit nyt vastannut asiallisesti, niin pääsisin jo vihdoin viimein paistamaan.turpa kii