Voinko mä paistaa jauhelihan kattilassa? Vai vaatiiko se välttämättä pannun?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan :D ;)
Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.

Ja mä halusin paistaa, en keittää. Näin siis Chefin logiikalla, jossa vissiin sitten on aukkoja :whistle:
 
gg
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan :D ;)
Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.

Ja mä halusin paistaa, en keittää. Näin siis Chefin logiikalla, jossa vissiin sitten on aukkoja :whistle:
hauska nimi, piastinpannu :LOL: muotia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei se jauheliha tiedä missä se paistetaan :D ;)
Joo, mutta kun paistinpannun nimi on piastinpannu, koska siinä kuuluu paistaa. Ja kattila on kattila...ja siinä kuuluu keittää.

Ja mä halusin paistaa, en keittää. Näin siis Chefin logiikalla, jossa vissiin sitten on aukkoja :whistle:
hauska nimi, piastinpannu :LOL: muotia?
:LOL: mun sormet on nopeemmat, kun aivot :ashamed:
 
Ihana Chef!❤

Chef on kiva mimmi! Joskus kauan aikaa sitten palstailtiin samaan aikaan ja olin hyvin paljon samaa mieltä hänen kanssaan asioista.

Ennen vanhaan kyseltiin pelkäämättä että joku dissaa! Nykyään kysyessään kokee painetta, että mitähän muut ajattelevat kun kyselen ”hölmöjä” ja avataan sateenvarjo hyvin pian kun ”sendiä” on painettu.
Ei saisi olla niin.
Uskon, että 2010 osattiin myös, kuten nytkin, ajatella omilla aivoilla, mutta kunhan nyt vaan kyseltiin, jos vaikka joku osaisi heittää parempia ideoita.
Ei se ole tyhmä joka kysyy!❤
 

Yhteistyössä