Voinko mä silti olla raskaana? Vastatkaa te joilla kokemusta pliis!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoisin vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoisin vastauksia

Vieras
Kierto on mulla 28-32 pv. Seksiä harrastettiin juuri kierron puolivälissä ja seuraavana päivänä tunsin kun oli ovulaatio. Sen mukaan menkat pitäs alkaa nyt huomenna tai to, sillon kp 32.

Testasin eilen negan. Mulla ei ole mitään menkkakipuja, välillä on jotain nippailuja ollut munasarjojen kohdalla, kerran repäsevä kipu muutama päivä sitten. Ei mitään oikeita oireita. Mutta tuo ihmetyttää että tavallisesti jo nyt särkis kun menkat on tulossa.

Miten mahdollista on että se testi vielä vois näyttää plussaa?

että, muistan tuon tunteen, kun itse yritin. En nyt osaa auttaa, mutta toivon vaan, että sieltä se plussa tulisi. Ja kyllä se tulee ennen pitkää joka tapauksessa, vaikka ei tästä kierrosta tulisikaan.

Ok, hyvä tietää että noinkin voi olla. Oon kyllä aina ennen kun oon testannut, saanut jo tässä vaiheessa plussan. Siksi mietityttää. Ja aina on ollut jotain oireitakin. Toisaalta mulla on aina jo pari pv ennen menkkoja nekin oireet ja nyt niitä ei oo. Vitsit että voi olla vaikeaa odottaa pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;24421462:
ei auta kun odottaa. jaksa odottaa vielä :) toivotaan että plussa, se vaan ei näy niin pian kuin me haluaisimme!

Kiitos teille kaikille, helpottaa vähän edes kun saa täällä purkaa ja saa vastauksia. :)

Yhteistyössä