Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...![]()
Höps, eikä jämähdä. Eihän kunnon paistinpannuissakaan ole teflonpintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mua saa nauraa:ashamed:
![]()
Ei tuossa ole teflonia, mutta jos mä sitten laitan rasvaa. Kiitti vinkistä...ois jäänyt rasvat muutoin laittamatta :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Muista ettei siinä sun kattilassa välttis ole teflon pintaa niin se jauheliha saattaa jämähtää äkkiä siihen...![]()
Höps, eikä jämähdä. Eihän kunnon paistinpannuissakaan ole teflonpintaa.
Ai jos kuumaan metallikattilaan lyöt jauhelihan ilman rasvaa..Sopii käydä kokeilee, jämähtää aika pirun nopeesti...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Atrian naudan jauhelihaa mulla on...en mä tiedä onko se halpajauhelihaa vai ei :/ Ei se paljon kyllä maksanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Atrian naudan jauhelihaa mulla on...en mä tiedä onko se halpajauhelihaa vai ei :/ Ei se paljon kyllä maksanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
chef, mä ajattelin tänään sua ja sun kokkailuja kakkupohjaa vatkatessani, kun satuin huomaamaan että meidän sähkövatkaimen merkki on osuvasti Chef![]()
Mutta onneksi kakkupohja onnistui kuitenkin ihan hyvin =)