Voinko luottaa lestadiolaismieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Polly Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on vl perheestä ja aina on voinu luottaa. voihan olla et tää mies haluaa pois vl piireistä. harvoimpa noi muuten kiinnostuu väärä uskoisista. sun on vaan juteltava asiat selviksi ihan niinkuin juttelisit ei vl. kanssakin. ihmisiähän hekin ovat . Kyllähän asiat täytyy aina jutella ja selvittää haluaako kaksi ihmistä samoja asioita uskonnosta riippumatta

Epäuskoisen kanssa avioiutuminen ei ole kyllä uskolle hyväksi. Uskovaisen asennoituminen on kokonaan toinen. Lapsien saaminen on aivan luonnollista ja normaalia, niin paljon kuin kellekkin niitä annetaan.
Kyllähän se lapsi asia välistä meitäkin mietityttää ja puhututtaa, mutta haluamme elää uskomme mukaisesti ja ottaa lapset vastaan Jumalan lahjoina. Ja etenkin mun mies on sitä mieltä, että lapset ovat tärkein osa elämää. Useimmat uskovaiset on lapsirakkaita ihmisiä, ja lapset oon luonnollinen osa perhe-elämää ja avioliittoa.

Entä ne lestadiolaiset jotka ei itse halua lapsia suurta määrää?
Pitääkö niidenkin vaan tehdä lapsia jotka eivät niitä halua?
Eikö se ole lasta kohtaan väärin?

[QUOTE="Lotta";29237437]Entä ne lestadiolaiset jotka ei itse halua lapsia suurta määrää?
Pitääkö niidenkin vaan tehdä lapsia jotka eivät niitä halua?
Eikö se ole lasta kohtaan väärin?[/QUOTE]

Uskovaisena eläminen on Jumalan tahdon mukaan elämistä. Kun haluamme ottaa vastaan kaikki lapset, silloin teemme Taivaan Isän tahdon mukaisesti. Jumalan sanan mukaan eläminen kuuluu uskovaisen elämään.

Lapset ovat Jumalan lahja. Elämämme tarkoitus. Mätiä omenia on joka paikassa. Meidän usko on MEILLE pyhä, johon me uskomme. Ei muiden tarvitse. Itselläni on vain 8 lasta. Luoja on antanut niin. Olen 37 vuotta. Ehkä hän suo enemmän,ehkä ei. En voi siihen vaikuttaa. Katson kauhulla koululaislasteni kavereita. Väriä saaneita hiuksia kolmasluokkalaisilla. Meikkiä 5 luokkalaisilla. Itse kielsin lapseni balettitunnit, koska opettaja vaati tietynlaista musiikkia, meikkiä ym. joita MINÄ ja perheemme ei hyväksy.