H
hei
Vieras
jos morsian on valinnut värillisen puvun niin hän on itse tehnyt sen valinnan silloin ei voi vieraita moittia, mutta vieras ei saa laittaa valkoista!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Siis ihanko oikeasti joku vetää herneet nenään siitä, jos vieraan vaatetuksessa on valkoista? Jestas, miten ahdasmielistä sakkia. Eihän ap:kaan missään röyhelömekossa ole menossa vieraaksi, ihan selkeästi erottaa vieraaksi tuossa mekossa.
Mun mielestä joku "kunniotuskysymys" kuulostaa NIIN vanhanaikaiselta.. Ja pelko morsiameen sekoittamiseen tyhjältä selitykseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mä olin muuten kerran yksissä häissä missä vieraalla ja morsiamella oli täsmälleen samansävyinen shampanjanvärinen puku. Vieras oikein erikseen vertasi, että "katopa!"
No se vieraan asu oli kyllä oikein kaunis eikä näyttänyt yhtään hääpuvulta. Valkoisen rinnalla ei olisi ollut edes kovin silmiinpistävä.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mä olin muuten kerran yksissä häissä missä vieraalla ja morsiamella oli täsmälleen samansävyinen shampanjanvärinen puku. Vieras oikein erikseen vertasi, että "katopa!"
Voi *ttu!
Alkuperäinen kirjoittaja heh:No se vieraan asu oli kyllä oikein kaunis eikä näyttänyt yhtään hääpuvulta. Valkoisen rinnalla ei olisi ollut edes kovin silmiinpistävä.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mä olin muuten kerran yksissä häissä missä vieraalla ja morsiamella oli täsmälleen samansävyinen shampanjanvärinen puku. Vieras oikein erikseen vertasi, että "katopa!"
Voi *ttu!
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:No se vieraan asu oli kyllä oikein kaunis eikä näyttänyt yhtään hääpuvulta. Valkoisen rinnalla ei olisi ollut edes kovin silmiinpistävä.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mä olin muuten kerran yksissä häissä missä vieraalla ja morsiamella oli täsmälleen samansävyinen shampanjanvärinen puku. Vieras oikein erikseen vertasi, että "katopa!"
Voi *ttu!
Minä kun luulin että samanlaiset puvut. Hassua. Kannattaa kyllä aina morsiamelta kysyä sitä värikoodia, musta tuntuis ikävälle jos minun päiväni prinsessana menis pieleen siinä että vieraalla on melkein samanlainen puku...
Alkuperäinen kirjoittaja noh:musta tuntuis ikävälle jos minun päiväni prinsessana menis pieleen siinä että vieraalla on melkein samanlainen puku...
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Kyllä tuon voi laittaa. Musta-valkoinen on täysin sallittu häissä. Päästä varpaisiin valkoisissa ei häihin mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voikos tällaisessa asussa mennä? http://d2eosjbgw49cu5.cloudfront.net/busywithstyle.com/imgname--dress_up_in_monochrome---50226711--black_and_white_dress.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs tällä? http://www.thefashionpolice.net/images/annasui.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voikos tällaisessa asussa mennä? http://d2eosjbgw49cu5.cloudfront.net/busywithstyle.com/imgname--dress_up_in_monochrome---50226711--black_and_white_dress.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Kyllä tuon voi laittaa. Musta-valkoinen on täysin sallittu häissä. Päästä varpaisiin valkoisissa ei häihin mennä.
Sallittu ehkä SUN häissä, mitä mieltä lie morsian jonka häihin ap menee???!!
(kysy ap häneltä, älä palstalta, hänen häänsähän ne ovat!)
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Kyllä tuon voi laittaa. Musta-valkoinen on täysin sallittu häissä. Päästä varpaisiin valkoisissa ei häihin mennä.
Jaa että valkoisen lisäksi myös musta-valkoinen olisi nykyään kielletty. (Musta on päässyt pannasta.) Jos tuohon tulee vielä jakku ja vaikka mustat kengät, niin tuota asua ei mitenkään voi verrata hääpukuun.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Kyllä tuon voi laittaa. Musta-valkoinen on täysin sallittu häissä. Päästä varpaisiin valkoisissa ei häihin mennä.
Jaa että valkoisen lisäksi myös musta-valkoinen olisi nykyään kielletty. (Musta on päässyt pannasta.) Jos tuohon tulee vielä jakku ja vaikka mustat kengät, niin tuota asua ei mitenkään voi verrata hääpukuun.
Siis sinun häissä voi olla vaikka bikinit sallittuja, ja sitäpaitti JOS morsiamella moderni puku niin sehän meinaa sitä että hänelläkin voi olla vaikka se jakkupuku päällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Kyllä tuon voi laittaa. Musta-valkoinen on täysin sallittu häissä. Päästä varpaisiin valkoisissa ei häihin mennä.
Siis sinun häissä voi olla vaikka bikinit sallittuja, ja sitäpaitti JOS morsiamella moderni puku niin sehän meinaa sitä että hänelläkin voi olla vaikka se jakkupuku päällä.![]()
Hoh hoijaa. Nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Jos nyt ihan pitää sinuttelemaan alkaa niin aletaan sitten. Mä otan etiketin aina huomioon ja musta-valkoinen puku mahtuu etikettiin. Mä oon ihan konkari kekkereillä käynnissä.Sulla homma lähtee vielä lapasesta.