Voinko laittaa häihin valkoista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?

jos ei ole teemalla rantahäät niin HÄIHIN EI LAITETA MINIHAMETTA JA TOPPIA! Se ei ole juhla-asu!!!

entä jos kutsussa lukee, että pukeuduthan kesäisen kevyesti, ja miehille pukukielto...
mitä tarkoittaa kesäisen kevyesti pukeutuminen?
mitä mä sitte laitan päälle...

No, sitten voinet laittaa minihameen, mutta miksi sen valkoinen pitää olla?

no kun ei ole muunkaan väristä... eikä ole rahaa, enkä omist kukkamekkoja, toinen vaihtoehto olisi sitten musta suorat housut ja joku paita, mut kaikki mun paidatkin on mustia...

kertokaas mitä muistatte muilla ihmisillä olleen päällään häissä. Mä en ainakaan muista muiden vaatetusta, joten onko sillä jotain väliä oikeasti. Tietysti jos ko. morsio on "herkkä" tästä aiheesta, niin sit täytyy asiaan paneutua sillä huolella ja vakavuudella, jonka asia ansaitsee, eihän kenenkään juhlaa tietysti halua pilata piittaamattomalla käyttäytymisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
kertokaas mitä muistatte muilla ihmisillä olleen päällään häissä. Mä en ainakaan muista muiden vaatetusta, joten onko sillä jotain väliä oikeasti. Tietysti jos ko. morsio on "herkkä" tästä aiheesta, niin sit täytyy asiaan paneutua sillä huolella ja vakavuudella, jonka asia ansaitsee, eihän kenenkään juhlaa tietysti halua pilata piittaamattomalla käyttäytymisellä.

Jos valkopukuinen vieras käy vaikka kusella niin eikö ole vähän noloa jollekulle puolitutulle rueta selittämään että morsian on salissa, en minä ole nyt menossa vihille..

Alkuperäinen kirjoittaja ei valko-kokopukua muille:

Jos valkopukuinen vieras käy vaikka kusella niin eikö ole vähän noloa jollekulle puolitutulle rueta selittämään että morsian on salissa, en minä ole nyt menossa vihille..

Ai mutta morsiammellehan on tietenkin ihan oma wc?

Alkuperäinen kirjoittaja sarq:
Tässä mekko mikä olisi kiva esim tummien kenkien ja boleron kanssa.. Voiko laittaa häihin?

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rare-fashion-475/nautical-cross-back-dress-475251-8/

tuo ei ole häihin sopiva asu. Näkyy melkein vesiraja ja tissit törkeesti esillä. jotain rajaa, baariin voit kyllä mennä.

ja valkoinen on morsiamen väri, että ei käy.

kertokaas mitä muistatte muilla ihmisillä olleen päällään häissä. Mä en ainakaan muista muiden vaatetusta, joten onko sillä jotain väliä oikeasti.
Kyllä mä ainakin muistan jos vaate on jotenkin erikoinen, hyvässä tai pahassa.

teillä ei ilmeisesti otettu valokuvia lainkaan häissä? :D

Siis ihanko oikeasti joku vetää herneet nenään siitä, jos vieraan vaatetuksessa on valkoista? Jestas, miten ahdasmielistä sakkia. Eihän ap:kaan missään röyhelömekossa ole menossa vieraaksi, ihan selkeästi erottaa vieraaksi tuossa mekossa.

Mun mielestä joku "kunniotuskysymys" kuulostaa NIIN vanhanaikaiselta.. Ja pelko morsiameen sekoittamiseen tyhjältä selitykseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Siis ihanko oikeasti joku vetää herneet nenään siitä, jos vieraan vaatetuksessa on valkoista? Jestas, miten ahdasmielistä sakkia. Eihän ap:kaan missään röyhelömekossa ole menossa vieraaksi, ihan selkeästi erottaa vieraaksi tuossa mekossa.

Mun mielestä joku "kunniotuskysymys" kuulostaa NIIN vanhanaikaiselta.. Ja pelko morsiameen sekoittamiseen tyhjältä selitykseltä.

Käytöstavat ja kunnioitus onkin vanhanaikaista. Kuka täällä onkaan ahdasmielinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Mustavalkoisen voi laittaa. Se ei ole kokovalkoinen. Anna palaa.

ei voi laittaa!
mietipä jos kaikki ajattelisivat noin, ainakin mua itkettäisi jos naisilla olisi ollut MUN häissä valkoiset hameet vaikkakin mustalla vyöllä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:

Käytöstavat ja kunnioitus onkin vanhanaikaista. Kuka täällä onkaan ahdasmielinen?

siis ihan oikeasti nyky morsiammella voi ola vaikka se valkoinen jakkupuku päällä, mistä te tiedätte mitä sillä on päällä ja menette itse valkoisessa mekossa häihin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:

Eiköhän se kunnioitus tule käytöksestä. Älytöntä, että ei saisi pukeutua johonkin tiettyyn väriin.

..ja kuten moni jo kommentoi, ap antaa palaa! Jos morsian on valinnut asukseen mustavalkoisen mekon, niin omapahan on häpeänsä.

Mä olin muuten kerran yksissä häissä missä vieraalla ja morsiamella oli täsmälleen samansävyinen shampanjanvärinen puku. Vieras oikein erikseen vertasi, että "katopa!"

Yhteistyössä