Voinko laittaa häihin valkoista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sarq

Uusi jäsen
07.07.2010
8
0
1
Tässä mekko mikä olisi kiva esim tummien kenkien ja boleron kanssa.. Voiko laittaa häihin?

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rare-fashion-475/nautical-cross-back-dress-475251-8/

ET VOI!!! Mikä vittu siinä on että suomalaiset on niin juntteja että yksinkertainen sääntö ei kenellekään mene päähän?! EI VALKOISTA HÄIHIN JOS OLET VIERAANA ETKÄ MORSIAN!!

Etiketin mukaan ei valkoiseen häissä pukeuduta jos morsiammella valkoinen puku... joten minusta ei anna hirveän fiksua kuvaa pukeutua valkoiseen, oli siinä sitten mustat asusteet tai ei... Valkoinen on morsiammen väri. Muutenhan tuo mekko on kivan mallinen, eikä varmasti kilpailisi hääpuvun kanssa, mutta minusta valkoinen ei ole okei häissä muilla kuin morsiammella :) Mutta olenkin vanhanaikainen!

Mä taidan myös olla hiukan vanhanaikainen... Koska olen sitä mieltä et valkoista ei päälle häihin, jos olet vieraana.
Justiinsa oltiin häissä ja kyllä se hiukan pisti silmään, kun yhdellä lähisukulaisella oli valkoinen mekko päällä.
Mulla tuottaa oikeastaan pelkästään jo sekin ongelmia, jos mekossa on enemmän valkoista, kuin kuviota muulla värillä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?

jos ei ole teemalla rantahäät niin HÄIHIN EI LAITETA MINIHAMETTA JA TOPPIA! Se ei ole juhla-asu!!!

entä jos kutsussa lukee, että pukeuduthan kesäisen kevyesti, ja miehille pukukielto...
mitä tarkoittaa kesäisen kevyesti pukeutuminen?
mitä mä sitte laitan päälle...

mulla oli kerran häissä valkoinen pusero-hameyhdistelmä, jossa oli pieniä mustia pilkkuja ja musta kaulus ja musta vyö sekä mustat kengät ja laukku. Eikä kukaan kyllä sekottanu mua morsiameen.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mulla oli kerran häissä valkoinen pusero-hameyhdistelmä, jossa oli pieniä mustia pilkkuja ja musta kaulus ja musta vyö sekä mustat kengät ja laukku. Eikä kukaan kyllä sekottanu mua morsiameen.

Ei se ole mistään morsiamen sekoituksesta kiinni vaan KUNNIOITUKSESTA hääparia kohtaan!

Voi ziisus te olette TYHMIÄ!!!

jos ei ole teemalla rantahäät niin HÄIHIN EI LAITETA MINIHAMETTA JA TOPPIA! Se ei ole juhla-asu!!!

entä jos kutsussa lukee, että pukeuduthan kesäisen kevyesti, ja miehille pukukielto...

Tyyliin kukkamekko, tunika, tms mutta ei rantavaatteita jos ei ole ihan satavarma.

No, sitten voinet laittaa minihameen, mutta miksi sen valkoinen pitää olla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tyyliin kukkamekko, tunika, tms mutta ei rantavaatteita jos ei ole ihan satavarma.

yök mummokukkamekot

Yhteistyössä