Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No jos oikein pilkkua ruvetaan viilaamaan, niin sekin on väärin, että jo lapsia saanut pari menee naimisiin valkoisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?
jos ei ole teemalla rantahäät niin HÄIHIN EI LAITETA MINIHAMETTA JA TOPPIA! Se ei ole juhla-asu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:mulla oli kerran häissä valkoinen pusero-hameyhdistelmä, jossa oli pieniä mustia pilkkuja ja musta kaulus ja musta vyö sekä mustat kengät ja laukku. Eikä kukaan kyllä sekottanu mua morsiameen.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?
jos ei ole teemalla rantahäät niin HÄIHIN EI LAITETA MINIHAMETTA JA TOPPIA! Se ei ole juhla-asu!!!
entä jos kutsussa lukee, että pukeuduthan kesäisen kevyesti, ja miehille pukukielto...
mitä tarkoittaa kesäisen kevyesti pukeutuminen?
mitä mä sitte laitan päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?
entä jos kutsussa lukee, että pukeuduthan kesäisen kevyesti, ja miehille pukukielto...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja aina paranee...:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:no entä voiko laittaa valkoisen minihameen ja punavalkomustan topin?
Tyyliin kukkamekko, tunika, tms mutta ei rantavaatteita jos ei ole ihan satavarma.