voinko kieltää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos on yhteishuoltajuus ja SOVITTIIN aikasemmin ex kans ettei lasta rokoteta possuflunssalta niin kieltää soittamalla kouluun? mä EN anna lupaa siihen ..on se nyt vittu kumma ku sovitaan yhes jotain niin tekee noin

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Siis et sinä voi sitä yksin päättää.

Voiko exä sitten yksin päättää että lapsi rokotetaan.
Olivat kuitenkin yhdessä päättäneet olla rokottamatta..

Kinkkinen tilanne tosiaan. Jospa kysyisit exältä mikä muutti hänen mielensä.

Oisko keskustelun paikka? Minun ja lasten isän välit ovat aika tulehtuneet, emme ole väleissä kuin lapsia koskevissa asioissa mutta ne pystymme puhumaan järkevästi välittämättä mitä meidän välillä on tapahtunut. En oikeastaan tunne koko ihmistä kun loppu viimeksi ajattelen mutta siis lasten asioista sopiminen on pakko olla mahdollista ja jos jompaa kumpaa joku lasta koskeva askarruttaa niin aina soitetaan ja kysytään ja jutellaan. Tämä aihekkin keskusteltiin perin juurin, niin että loppu tulos oli että lapset rokotetaan.

Eli sitten nokatusten vain puhumaan että mitä nyt oikeasti sovitaan ja niissä sitten pysytään.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Oisko keskustelun paikka? Minun ja lasten isän välit ovat aika tulehtuneet, emme ole väleissä kuin lapsia koskevissa asioissa mutta ne pystymme puhumaan järkevästi välittämättä mitä meidän välillä on tapahtunut. En oikeastaan tunne koko ihmistä kun loppu viimeksi ajattelen mutta siis lasten asioista sopiminen on pakko olla mahdollista ja jos jompaa kumpaa joku lasta koskeva askarruttaa niin aina soitetaan ja kysytään ja jutellaan. Tämä aihe keskusteltiin meillä niin että loppu tulos oli että lapset rokotetaan.

Eli sitten nokatusten vain puhumaan että mitä nyt oikeasti sovitaan ja niissä sitten pysytään.

200km en aja asiasta keskustelee mut soitan nyt vaikka onkin töissä..ja tosiaan välit ok ja sovittiin tämä niin kuulen tän itse siltä joka pitäis rokottaa!

Yhteistyössä