voinko avata 2 käyttötiliä osuuspankkiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mulla on jo ennestään yks yhteinen tili miehen kanssa osuuspankissa, nyt haluaisin avata vielä itelle oman tilin samaan pankkiin, onnistuukohan se. Verkkopankin kauttakin pystyis avaamaan tilin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mulla on jo ennestään yks yhteinen tili miehen kanssa osuuspankissa, nyt haluaisin avata vielä itelle oman tilin samaan pankkiin, onnistuukohan se. Verkkopankin kauttakin pystyis avaamaan tilin.

Voit ja kannattaakin avata jos teillä kerta yhteinen tili. Jos sun miehes kuolis yllättäen niin sä et sais käyttää sitä teidän yhteistä tiliä eli jo senkin kannattaa avata oma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikakyssäri;26162086:
Siis pystyykö verkkopankin kautta aukaisemaan uuden tilin? Pystyykö sulkemaan vanhaa?
https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/tilit-ja-maksut/tutustu-tileihin?id=15100&srcpl=8
Tarvitsetko tiliä päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen tai säästämiseen? Monipuolisesta valikoimastamme löydät sinulle sopivimman vaihtoehdon. Osuuspankin asiakkaana voit avata tilin verkossa tai soittamalla OP 0100 0500 puhelinpalveluun. Uutena asiakkaanamme piipahda avaamassa tili lähimmässä konttorissamme.
 
Pystyy lopettamaan tilin verkkopalvelun kautta, valtakirjalla (en muista onko tuohon omaa valtakirjaa, mutta ainakin sillä yleisvaltakirjalla mikä siellä on). Pystyy myös avaamaan tilin verkkopalvelun kautta.
 

Yhteistyössä