Voin kertoa, että kyllä suoraan jos kauniisti ilmaisen: ottaa päähän ihan pirkuleen paljon!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Soitin neuvovaan sosiaalitoimen puhelimeen, ja toisessa päässä ihminen kuultuaan tilanteen oli sitä mieltä että ilmoitus päivystävään lastensuojeluun olisi hyvä tehdä ihan saman tien: sen siis tein, ja he kaiken järjen mukaan nyt selvittävät perheen tilannetta. Muuta en tiedä tässä vaiheessa.

Hyvä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Omg:
Lapsi pussannut lasta, ei kuulu sossuun vaan selvität asian vanhempien kanssa.
Taidat vielä itse potea traumaa omista kokemuksistasi ja nyt ne nousevat pinnalle.
Pussaaminen ei tee kenestäkään raiskaajaa, kauheeta edes ajatella moista.
Omistuisia ajatuksia ulkomaalaisista lapsista?! Ihan kun he eivät olisi yhtä lailla lapsia ja lapsellisia?

Tuli sama mieleen minulla, et jos olisi ollu suomipoika niin olisiko se ollu yhtä paha - lähes raiskaus kuten nyt ap asian esittää. Kysehän on siis lapsista.

En lukenu koko ketjua, mutta tähän on pakko vastata. Milläsitä selvittää asian vanhempien kanssa, jos ei ole yhteistä kieltä?? Pitäskö ap:n itse palkata tulkki? pointtinahan oli et jos sieltä sossusta löytyisi tulkki et asian saisi pojan vanhempien kanssa selvitettyä.
Ja kyllä mä ainakin nostaisin ihan samanlaisen metakan jos kyse olis mun lapsesta ja ihan yks lysti minkä maalainen tai värinen tuo poika olis :o mulle ois ihan sama onko naapurin ville vai vihreäraidallinen marssilainen niin haluaisin selvittää asian pojan vanhempien kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Omg:
Lapsi pussannut lasta, ei kuulu sossuun vaan selvität asian vanhempien kanssa.
Taidat vielä itse potea traumaa omista kokemuksistasi ja nyt ne nousevat pinnalle.
Pussaaminen ei tee kenestäkään raiskaajaa, kauheeta edes ajatella moista.
Omistuisia ajatuksia ulkomaalaisista lapsista?! Ihan kun he eivät olisi yhtä lailla lapsia ja lapsellisia?

Tuli sama mieleen minulla, et jos olisi ollu suomipoika niin olisiko se ollu yhtä paha - lähes raiskaus kuten nyt ap asian esittää. Kysehän on siis lapsista.

En lukenu koko ketjua, mutta tähän on pakko vastata. Milläsitä selvittää asian vanhempien kanssa, jos ei ole yhteistä kieltä?? Pitäskö ap:n itse palkata tulkki? pointtinahan oli et jos sieltä sossusta löytyisi tulkki et asian saisi pojan vanhempien kanssa selvitettyä.
Ja kyllä mä ainakin nostaisin ihan samanlaisen metakan jos kyse olis mun lapsesta ja ihan yks lysti minkä maalainen tai värinen tuo poika olis :o mulle ois ihan sama onko naapurin ville vai vihreäraidallinen marssilainen niin haluaisin selvittää asian pojan vanhempien kanssa!

Vai kävisiköhän NORMAALI ihminen ensin sen vihreän marsilaisen ovella selvittämässä että osaako ne mahdollisesti sittenki suomea ja että saisi asian selvitettyä ilman viranomaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja uppis:
Eipä tota ole ap:ta näkyny palstalla :whistle:

Niin, mähän todellakin päivystän täällä 24/7..
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi: olin juhlimassa pikkuveljeni aikuistumisjuhlaa tänään, enkä siis valitettavasti tullut rehellisesti edes ajatelleeksi, että te saattaisitte kaivata informaatiota.
Soitin neuvovaan sosiaalitoimen puhelimeen, ja toisessa päässä ihminen kuultuaan tilanteen oli sitä mieltä että ilmoitus päivystävään lastensuojeluun olisi hyvä tehdä ihan saman tien: sen siis tein, ja he kaiken järjen mukaan nyt selvittävät perheen tilannetta. Muuta en tiedä tässä vaiheessa. Poikaa ei olla tavattu tässä välissä, ei vain ole sattunut osumaan kohdalle, ja kun yritin lähestyä isää pihassa, hän ei edes tervehtinyt. Eli se siitä.

Hyvä että soitit! :flower: :)

Toivottavasti he lopettavati heti tuollaiset kamalat käytökset!

Yhteistyössä