voimat loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Meidän perhettä on seurannut kuluneen vuoden aikana musta pilvi, kuolemia, sairautta ja nyt viimeisenä lapen koulukiusaaminen, tuntuu kuin voimat loppuisi tähän paikkaan...mistä hemmetistä mä kerään voimia että voin puolustaa lasta. Mun lapsi on ns. helppo lapsi ollut aina, kiltti ja kaikinpuolin ystävällinen nyt häntä on syksyn ajan kiusattu koulussa kovasti, kauheinta tässä on että tämä kaikki on tullut ilmi näin pitkän ajan jälkeen meille vanhemmille. Poika on kovasti leikkinyt urheaa ennenkuin nyt sitten ei enää jaksanut, opettaja ei ole meihi ollut yhteydessä vaikka puhelussa selvisi että on ollut asiasta tietoinen. sydän itkee, kroppa vapisee ja tuntuu niin pahalta...

Onneksi saitte nyt tietää asiasta, kuulin että yhtä lasta oli kiusattu 4 vuotta. Opettajat eivät huomanneet. Ihmettelen suuresti kun opettajat eivät puutu kiusaamisiin tai jos puuttuvat niin ei tehoa. Vanhempia ei monesti kiinnosta tai sitten "ei meidän lapsi juttua puolustukseksi". Itse tekisin heti poliisille ilmoituksen, niin otetaan vakavasti ja lapsi saa käydä koulua rauhassa, taitaa olla ainoa tehokeino myös kiusaajan vanhemmille!