VOIMASSAOLEVAT ilmaiset

  • Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti
näppinen
Alkuperäinen kirjoittaja hjgj:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mä tilasin muutaman lehden ja rasvoja.
mä kans.. tullu aika paljoki tilattuu vähä kaikkee ylimäärästäki..
on se jännä et ihmiset heti tilaa jos jotai ilmasta.. mitä ihmiset tekee esim. jollai kangasnäyte paloilla? :D (ite en sellasia tilaa)
Tilkkutöissä voivat olla hyvinkin tarpeen -varsinkin jos ovat yhtään laadukkaampaa kangasta... Korttiaskarteluunkin soveltuvat ja moneen muuhunkin näpräykseen...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hele:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Siinä luki että paketin hinta 19e ilmaistuotteiden arvo 10e.
Elikkäs mun ymmäryksen mukaan pitää maksaa.
Mä lähetän takas suoraan jos pitää.
kuka hullu maksais 19e 10e:n arvosesta paketista
heh :D aika hyvä

"ilmaistuotteita, paketin arvo on 10e, maksat vain 19e" :D jollain taas välähtää :D älä huoli, uskallan veikata ettei tarvi maksaa :D[/quot

No en mä noin tyhmä ole, meinasin in että paketin arvo on 19e ja saat kaupan päälle 10e ilmaistuotteita ,joku voi ajatella laajemminkin.Usko pois :LOL:
 
vieras
Hei te ilmaisristeilyä havittelevat. Liittäkää teiän lapsi vikinglinen lastenclubiin. Ei maksa mitään ja pari kertaa vuodessa tulee kerholehti. Ja meille ainakin on aina toisen mukana tullut oikeasti ilmainen risteilykuponki. Ei tartte mitään tilata.
 
pikkumyy88 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei te ilmaisristeilyä havittelevat. Liittäkää teiän lapsi vikinglinen lastenclubiin. Ei maksa mitään ja pari kertaa vuodessa tulee kerholehti. Ja meille ainakin on aina toisen mukana tullut oikeasti ilmainen risteilykuponki. Ei tartte mitään tilata.
pitääpäs käyä kattomas ;)
Kiitos vinkistä :)
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy88 harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei te ilmaisristeilyä havittelevat. Liittäkää teiän lapsi vikinglinen lastenclubiin. Ei maksa mitään ja pari kertaa vuodessa tulee kerholehti. Ja meille ainakin on aina toisen mukana tullut oikeasti ilmainen risteilykuponki. Ei tartte mitään tilata.
pitääpäs käyä kattomas ;)
Kiitos vinkistä :)
eihän siellä mitää lasten clubia ollu, pelkkä tavallinen clubi vaan.

Ja onko tää täysin ilmainen, eikä velvoita mihinkää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.mariabingo.com

Rekisteröidy tuonne ja laita bonuskoodiksi 10free ja saat 10 euroa pelirahaa. Pelaan juuri nyt pokeria tuolla.
Paskat |O Rekkasin ja se jätti sen bonuskoodin ottamatta eikä voi rekata esmes äljäkkeen nimellä uudestaan.. yhtä tyhjän kans, perkele :headwall:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.mariabingo.com

Rekisteröidy tuonne ja laita bonuskoodiksi 10free ja saat 10 euroa pelirahaa. Pelaan juuri nyt pokeria tuolla.
Paskat |O Rekkasin ja se jätti sen bonuskoodin ottamatta eikä voi rekata esmes äljäkkeen nimellä uudestaan.. yhtä tyhjän kans, perkele :headwall:
Eikö sitä voi lisätä siellä kohdassa OMA TILI?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.mariabingo.com

Rekisteröidy tuonne ja laita bonuskoodiksi 10free ja saat 10 euroa pelirahaa. Pelaan juuri nyt pokeria tuolla.
Paskat |O Rekkasin ja se jätti sen bonuskoodin ottamatta eikä voi rekata esmes äljäkkeen nimellä uudestaan.. yhtä tyhjän kans, perkele :headwall:
Eikö sitä voi lisätä siellä kohdassa OMA TILI?
En mä löytänyt. Sit en löytänyt sitäkään, miten lopetan koko tilin ja laitoin sinne et tili pois ja tuli samontein vastaus et tili suljettu. Enkä mie pääse vieläkään sinne, kun "samalta henkilöltä ei saa olla ku yks tili"
Vaan eihän mulla enää oo yhtäkään eikä me äljäkkeen kans olla yks ja sama ihminen.. se siitä ilosta sitten :LOL: :headwall:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.mariabingo.com

Rekisteröidy tuonne ja laita bonuskoodiksi 10free ja saat 10 euroa pelirahaa. Pelaan juuri nyt pokeria tuolla.
Paskat |O Rekkasin ja se jätti sen bonuskoodin ottamatta eikä voi rekata esmes äljäkkeen nimellä uudestaan.. yhtä tyhjän kans, perkele :headwall:
Eikö sitä voi lisätä siellä kohdassa OMA TILI?
En mä löytänyt. Sit en löytänyt sitäkään, miten lopetan koko tilin ja laitoin sinne et tili pois ja tuli samontein vastaus et tili suljettu. Enkä mie pääse vieläkään sinne, kun "samalta henkilöltä ei saa olla ku yks tili"
Vaan eihän mulla enää oo yhtäkään eikä me äljäkkeen kans olla yks ja sama ihminen.. se siitä ilosta sitten :LOL: :headwall:
Pistin sulle yv:n. :wave:
 

Yhteistyössä