Voileipäkakun päällinen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möö

Vieras
Kumpi on näistä kahdesta parempi voileipäkakun päälle: Koskenlaskija sulatejuusto vai maustamaton tuorejuusto. Vieraani eivät "voi" syödä mitään maustettua tuorejuustoa.

mä laitan tuorejuustoa ja kuohukermaa (vatkattuna) ni saa nätin lopputuloksen. koskenlaskija on hirveetä liisteriä ja rikkoo helposti koko kakun, ainakin jos ihan pelkälteen laittaa.

voihan sitä tuorejuustoa maustaa itsekin...?

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Maustamaton tuorejuusto. tai vaikka vatkattu smetana. Eikö edes esim ruohosipulisilppua voi laittaa sekaan?

Juu, ei varsinkaan ruohosipulia - jää sitten koko kakku syömättä. (Joskus olen voileipiin erehtynyt laittamaan.) Taidan vatkata kermaa tuorejuuston joukkoon, maistukoon miltä maistuu, kunhan näyttää kauniilta :) (Kyse on miehen puolen suvusta, kuinkas muutenkaan)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Maustamaton tuorejuusto. tai vaikka vatkattu smetana. Eikö edes esim ruohosipulisilppua voi laittaa sekaan?

Juu, ei varsinkaan ruohosipulia - jää sitten koko kakku syömättä. (Joskus olen voileipiin erehtynyt laittamaan.) Taidan vatkata kermaa tuorejuuston joukkoon, maistukoon miltä maistuu, kunhan näyttää kauniilta :) (Kyse on miehen puolen suvusta, kuinkas muutenkaan)

Ompa nirsoa porukkaa. Tarjoa vettä ja riisikakkuja (maustamattomia) ens kerralla.

Yhteistyössä