voileipägrilligalluppia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mulla on exän kanssa aikanaan ollu voileipägrilli ja nyt sain kaveriltani sellasen ja mä oon ihan liekeissä; mikä ihana masiina =) :heart: :xmas:

nytpä kysynkin et mitkä on mielestäsi parhaat täytteet leipiin? :p

Joskus muutama vuosi sitten Saarioisella oli lasipurkissa chilikastiketta. Sitä leivälle, lisäksi kinkkua, pepperoneja pilkottuna, sipulia ja juustoa tietysti. =)

Btw, tietääkö kukaan tuosta chilikastikkeesta...?? Kun se on ihan kadonnut kauppojen hyllyltä.

Mä en tykkää laittaa kauheesti rehuja väliin, vaan syön ne sit sen leivän kanssa. Chilikastike on hyvä, juustoo, jotain leikkelettä, ehkä aurajuustoo tai valkosipulia. Sit kaveriks tomaattia, kurkkusalaattia yms.

Meilläkin tuo grilli löytyy ja millon mitäkin väliin laitetaan... riippuu ihan mitä on kaapissa. Nyt ei o tullu käytettyä eikä o ollu paahtoleipääkään. Voiskin lähipäivinä ostella. :p

Uusin, tän päivänen, suosikkini on tonnikalaa (paloja öljyssä ), tomaattipyrettä ja pippurijuustoa leipien väliin ja ai :p :p

Sit on se kinkku, tomaatti, juusto. Ja tietty raakaa sipulii kannattaa kaikkeen työntää, ja jos ananasta ois niin sitäkii,
paistettua jauhelihaa, tomaatti, juusto... Kokeiltu on vaikka mitä yhdistelmiä!

meillä on semmonen grilli jota voi muunnella rautoja vaihtamalla.vohveleille,lämpösille voileiville ja lihan ja makkaran grillaukseen on kaikkiin eri raudat.

voileipiin yleensä tomaattia,juustoa,kinkkua ja ananasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Uusin, tän päivänen, suosikkini on tonnikalaa (paloja öljyssä ), tomaattipyrettä ja pippurijuustoa leipien väliin ja ai :p :p

Sit on se kinkku, tomaatti, juusto. Ja tietty raakaa sipulii kannattaa kaikkeen työntää, ja jos ananasta ois niin sitäkii,
paistettua jauhelihaa, tomaatti, juusto... Kokeiltu on vaikka mitä yhdistelmiä!

tuorejuustoako?

Yhteistyössä