Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Miksi sinulla on kanyyli?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Miksi sinulla on kanyyli?
Noku mun pitäis saada tippaa joka päivä kolme viikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Voi, kun ottaa sidetaitoksen (mielellään steriilistä paketista) ja painaa sillä tovin.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Miksi sinulla on kanyyli?
No älä sitten pois ota.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja .:Voi, kun ottaa sidetaitoksen (mielellään steriilistä paketista) ja painaa sillä tovin.
Tuolta sairaanhoitajan laukusta varmaan löytyy... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Miksi sinulla on kanyyli?
No älä sitten pois ota.
No mut ei tän kaa voi olla...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Miksi sinulla on kanyyli?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mut jos sun pitää olla tipassa niin eikös ne laita sen sit takaisin kun lääkettä seuraavan kerran annetaan?
Sen laittaminen on sitte niin epämiellyttävää.