Voiko yli kolmikymppisellä olla timmi vartalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samalla salilla käy yks kuuskymppinen joka on tosi timmi. Yks tiukimpia peppuja mitä tunnen :D Tissien törökkyydestä en tosin tiedä kun en oo niitä paljaaltaan nähny.

Eli sanoisin että voi olla tosi fit vielä paljon jälkeen kolmenkympin, mutta ei tietenkään muuten näytä samalta kuin nuoremmat. Ja miksi pitäisikään.

Mun tädillä mm on timmi kroppa ja onkos se nyt 46v, en ole edes ajatellut sen olevan mitenkään ihmeellistä jos vaan tekee asialle jotain. Toki löysä voi lyöttäytyä tuohon "no kun olen kolmekymppinen". :D

Mutta aina ihmettelen miten tisseille ei käy muka mitään jos imettää. Täytyy olla tosi hyvät sidekudokset ja ihonlaatu.

Kävi mulla ainaki. Ne kasvo kummastaki raskauesta kupin verran :D Sievät on, ei roiku, piti tarkistaa mieheltäki että roikkuuko sen mielestä :laugh: Muutaman raskausarven kyllä omistan, ei häiritteviä, haaleita haituja.

Oisko se tämä paksu nahka, ko lappalainen olen.

Ihon kimmoisuus katoaa vuosien myötä, samoin hehku ja helposti varsinkin yli nelikymppinen timmi nainen näyttää jotenkin kuivettuneelta. On ikään kuin timmi ja luiseva yhtä aikaa, mutta se jäntevyys ja siloisuus puuttuu. Esimerkkeinä vaikkapa Karoliina Kallio ja Super-Marjo.

[QUOTE="a.p";26026816]Siis oikeasti timmi. Ei riitä, että on hoikka, vaan lisäksi kiinteä. Siis: töröt tissit ja tiukka peppu. Onko mahdollista?[/QUOTE]

Madonna on yli 50...

Ihon kimmoisuus katoaa vuosien myötä, samoin hehku ja helposti varsinkin yli nelikymppinen timmi nainen näyttää jotenkin kuivettuneelta. On ikään kuin timmi ja luiseva yhtä aikaa, mutta se jäntevyys ja siloisuus puuttuu. Esimerkkeinä vaikkapa Karoliina Kallio ja Super-Marjo.

Juuri tätä tarkoitan! Parikymppinen timmi on vaan paremman näköinen kuin kolmekymppinen timmi, juuri näistä syistä. Se hehku ja jäntevyys vaan häviää ja tulee helposti luiseva ja kuivakka vaikutelma.

Tietty voi, mä oon 36 ja on ihan hyvä kroppa. Tosin geeneistähän se on paljon kiinni, samoin tietenkin elämäntavat vaikuttavat. Raskauksia yksi takana, mutta nahka ei roiku.

Uusimmat

Yhteistyössä